فروش350 میلیون تومانی نقاشی عضو کانون قائن در برنامه زنده تلویزیونی

عضو ارشد قائنی تابلوی نقاشی خود را برای کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه در برنامه تلویزیونی «زنده باد زندگی» به مبلغ 350 میلیون تومان به فروش رساند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، نفیسه احتشام‌پور عضو ارشد مرکز فرهنگی‌هنری کانون قاین صبح روز دوازدهم آذرماه 1396  این تابلو را در اولین قسمت از دور هفتم برنامه‌ی تلویزیونی «زنده باد زندگی» از شبکه 2 سراسری سیما به مزایده گذاشت و آن را به نفع مردم مناطق زلزله‌زده کرمانشاه فروخت.

احتشام‌پور در این برنامه گفت: خیلی دوست داشتم به مناطق زلزله‌زده سفر کنم و کنار کودکان آسیب‌دیده از حادثه زلزله باشم  تا به سهم خودم برای آنان کاری انجام دهم،  اکنون تصمیم دارم هزینه فروش این تابلو را به مردم مناطق زلزله کرمانشاه اهدا  کنم.

با پایان یافتن این برنامه خریداران زیادی مبلغ پیشنهادی خود را برای خرید این تابلو اعلام کردند که در نهایت این تابلوی هنری به مبلغ 350 میلیون تومان به فروش رفت.

نفیسه احتشام پور از 7 سالگی به عضویت مرکز فرهنگی هنری قاین در استان خراسان جنوبی درآمد و با حضور فعال در کارگاه نقاشی توانست موفقیت‌های زیادی را در عرصه هنر نقاشی کسب کند.

در همین حال اشتیاق فراوان  او به جمع کردن دورریختنی‌ها سبب شد تا تابلوهای زیبایی را با تکنیک «کلاژ» خلق و نمایشگاه‌های متعددی را  با استفاده از خلاقیت و نگاه هنری خود برگزار کند.

این عضو ارشد کانون در حال حاضر در مقطع کارشناسی رشته نقاشی دانشکده هنر نیشابور تحصیل می‌کند.

احتشام پور با همراهی پدر و مادرش در برنامه « زنده باد زندگی» به عنوان یک نوجوان موفق کارآفرین شرکت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =