بلند مثل یلدا در چهل‌دختر برگزار شد

ویژه‌برنامه‌ی «بلند مثل یلدا» به همت مربی کتابخانه پستی کانون پرورش فکری شاهرود در روستای چهل دختر برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، نسرین قربانی مربی کتابخانه پستی شاهرود از برگزاری ویژه‌برنامه‌ی «بلند مثل یلدا» با حضور ۱۲۰ دانش‌آموز و جمعی از مسئولین در مدرسه آیت‌اله کاشانی منطقه نظامی چهل دختر از توابع بخش بسطام خبر داد و گفت: در این جشن با استقبال اعضای کتابخانه پستی، برنامه‌هایی مانند سرود، روایت‌خوانی، حافظ‌خوانی، قصه‌گویی و نمایش خلاق، مسابقه و... اجرا شد.

قربانی، هدف از این ویژه‌برنامه را گرامی‌داشت آیین سنتی یلدا و آموزش حفظ فرهنگ و سنت‌های ایرانی به کودکان و نوجوانان، عنوان و ضمن قدردانی از حمایت مهدی جمال مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان و همکاری شایسته حسن غلامی مدیر مدرسه آیت‌اله کاشانی، خاطرنشان کرد: کتابخانه پستی شاهرود، تعداد ۱۰هزار و ۷۸۷ جلد کتاب و نزدیک به دوهزار عضو کودک و نوجوان دارد.

گفتنی است؛ کتابخانه پستی، کتابخانه‌ای است دور از دسترس کودکان و نوجوانان روستایی که در آن مربی به منظور توسعه فرهنگ کتاب‌خوانی و افزایش سطح دانش و آگاهی، همچنین کشف و پرورش استعدادهای فکری و ذوقی کودکان و نوجوانان و غنی‌سازی اوقات فراغت آنها، کتاب و مطالب خواندنی را از طریق پست برای اعضا می فرستد که پس از مطالعه و برگشت کتاب، اعضا بر اساس نیازها و علاقمندی‌های خود، کتاب‌های جدیدی را دریافت می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =