سلام بر خورشید در جشن "انار دونه دونه "

اعضای کودک و نوجوان مرکز شماره ۱۸ کانون استان تهران، با برگزاری جشن " انار دونه دونه" آیین باستانی یلدا را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، با فرارسیدن یلدا به‌عنوان یکی از سنت قدیمی که از زمان‌های گذشته تا به امروز در میان ایرانیان مرسوم بوده است، اعضا و مربیان مرکز فرهنگی هنری شماره ۱۸ کانون استان با برگزاری ویژه‌برنامه‌های شاد و مفرح به ستایش نعمت‌های خداوند پرداختند.

بنا بر این گزارش، در این جشن شاد و پرخاطره که ۱۷۰ عضو کودک و نوجوان حضور داشتند، مجتبی کاکایی عضو نوجوان  کتابخانه آیاتی از قرآن مجید را قرائت کرد و ملیحه صفایی مربی مسئول مرکز در ارتباط با آداب‌ورسوم شب چله برای اعضا توضیحاتی را ارائه داد.                              

همچنین یکی از میهمانان ویژه این  برنامه «امیرحسین انصافی» هنرمند و بازیگر عرصه نمایش و خیمه‌شب‌بازی بود. او که خود از اعضای قدیمی کانون است به اجرای برنامه‌های شاد و موزیکال با محوریت آداب‌ورسوم این جشن ایرانی پرداخت و لبخند شادی را بر لبان میهمانان کوچک این مرکز نشاند.

برگزاری بازی و مسابقه‌های متنوع، قصه‌گویی و شعرخوانی با اجرای اعضای نوجوان مرکز و اهدای آدم‌برفی‌های نمدی دست‌ساز اعضای نوجوان به همه شرکت‌کنندگان از دیگر برنامه‌های این جشن بود.  

در پایان میهمانان با خوراکی‌های یلدایی پذیرایی شدند و عکس یادگاری گرفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =