مرور خاطرات شهید ابراهیم هادی در شب بلند یلدا

در جشن یلدای مرکز فرهنگی هنری دماوند کانون استان تهران، خاطرات زندگی شهید ابراهیم هادی با خوانش کتاب "‌سلام بر ابراهیم" مرور شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، هم‌زمان با فرارسیدن یلدا مرکز فرهنگی هنری دماوند کانون استان میزبان۷۰ نفراز اعضا و والدین در جشن یلدای خودمانی بود.

در این برنامه که توسط اعضای باسابقه و فعال مرکز به اجرا درآمد، فاطمه میرزایی یکی از والدین فعال این کتابخانه، دو جلد کتاب "‌سلام بر ابراهیم" را به مرکز اهدا و به معرفی آن پرداخت.

وی با درخواست نوجوانان، بخش‌هایی از این کتاب را برای حاضران قرائت کرد که بسیار مورد استقبال قرار گرفت. او به کودکان و نوجوانان توصیه کرد، شهیدان  راه اسلام همچون شهید « ابراهیم هادی» می‌توانند بهترین الگوی برای  نوجوانان باشند، زیرا راه و رسم و سبک زندگی این شهید و دیگر شهدای والامقام می‌تواند نوجوانان و جوانان را در هیاهوی زندگی امروزی، از سردرگمی نجات دهند و راه درست را به آنان نشان دهند.

« سلام بر ابراهیم» کتابی است که در قالب زندگینامه و خاطرات شهید بزرگوار و مفقودالاثر «ابراهیم هادی» که در دو جلد منتشرشده است.

اهدا جوایز به اعضا فعال و کتاب‌خوان، تفأل بر حافظ، بیان پیشینه تاریخی و آداب‌ورسوم شب یلدا، شعرخوانی، قصه‌گویی در سه بخش اعضا و مربیان و والدین، اجرای دو نمایشنامه خوانی از اعضای دختر و پسر گروه سنی (ج - د ) از دیگر برنامه‌ها بود.

پایان‌بخش این برنامه پذیرایی با خوراکی‌های شب یلدا و گرفتن عکس یادگاری بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =