بیش از ۴ هزار کودک و نوجوانان «پایان رویاها» را دیدند

با اکران فیلم پایان رویاها، بیش از ۴هزار کودک و نوجوان در سینماهای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی به تماشای آن نشستند.

به گزارش روابط‌عمومی‌اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، از زمان آغاز اکران فیلم پایان رویاها تاکنون،  ۴ هزار و ۵۰۰ کودک و نوجوان در سینما کانون‌های ارومیه، خوی و میاندوآب این فیلم را دیده‌اند.

بر این اساس این فیلم تاکنون با ۵۰ بار اکران، استقبال مخاطبان در این سه شهر را به دنبال داشته است.

اکران این فیلم از ۱۱ آذر هم زمان با سراسر کشور در سینماهای کانون آذربایجان آغاز شده و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

فیلم «پایان رویاها» به نویسندگی و کارگردانی محمدعلی طالبی داستان پسر بچه‌ای است که به همراه خانواده خود در یکی از روستاهای شمالی کشور زندگی می‌کند، با آمدن اسبی به این خانه، پسرک علاقه شدیدی به اسب پیدا می‌کند، اما به واسطه اشتباهی که از او سر می‌زند دچار مشکلاتی می‌شود. او مشکل را ابتدا از خانواده خود مخفی می‌کند بنابراین مشکلات و دردسرهای او بیشتر می‌شود و...

«پایان رویاها» پیش‌تر در جشنواره فیلم فجر، سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان و سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان شیکاگو به نمایش در آمده است و به فهرست پایانی بهترین فیلم‌های آسیاپاسفیک ۲۰۱۷ راه یافته است.

گفتنی است این اثر امسال موفق به دریافت دیپلم افتخار سیفژ و جایزه‌ی «عشقی بزرگ برای جهانیان» در جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان نیز شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =