کد خبر: 275969
تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶
تکریم ۳۵ سال تلاش صادقانه

آیین تجلیل از زحمات بی‌شائبه هما تقوایی مربی فرهنگی مراکز سبزوار و مشهد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، روز پنج‌شنبه ۷ دی‌ماه مراسم تکریم هما تقوایی مربی فرهنگی استان با حضور مدیرکل کانون، همکاران ستادی و جمعی از مربیان و اعضای کانون در مرکز فرهنگی هنری شماره ۴ مشهد برگزار شد.

جواد محقق نیشابوری مدیرکل کانون ضمن تشکر از زحمات خالصانه و دلسوزانه هما تقوایی، به اهمیت کار مربیان در مراکز کانون اشاره کرد و گفت: ارزش کانون به تجربه و توانایی‌های مربیان آن است. مربیان کانون همواره تلاش کردند نسلی ارزشمند و کتاب‌خوان را تربیت کنند و با پرورش فکر و خلاقیت در آنان، مهارت‌ بهتر زیستن را به آنان بیاموزند.

در ادامه مراسم با پخش کلیپی از فعالیت‌های مربی مهربان کانونی در جمع اعضای کتابخانه مراکز سبزوار و مشهد، خاطرات ۳۵ سال خدمت در نهاد فرهنگی کانون تجدید شد. پس از آن فیلم تدوین شده از گفت‌وگوی صمیمانه یکی از اعضای نوجوان مرکز فرهنگی هنری شماره ۴ مشهد با هما تقوایی نمایش داده شد.

هما تقوایی مربی باسابقه و پیشکسوت کانونی از تجربه‌ها و خاطرات شیرین خود در دوران خدمتش گفت و از حاضران طلب حلالیت کرد.

مراسم با برگزاری جشن تولد مربی پیشکسوت کانون پایان یافت.

گفتنی است؛ هما تقوایی در ۷ دی‌ماه ۱۳۴۲ به دنیا آمد، در ۷ مرداد ۱۳۶۲ وارد کانون شد و در ۷ دی ماه ۱۳۹۶ از کانون بازنشسته شد تا دوران جدیدی از فعالیت‌های فرهنگی و هنری خود را آغاز کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =