دوره آموزشی«تربیت اسلامی در مراکز فرهنگی» برگزار شد

دوره آموزشی تربیت اسلامی در مراکز فرهنگی ویژه مربیان و مربی مسئولان کانون پرورش کودکان و نوجوانان استان اردبیل، به مدت چهار روز در مرکز ۲ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری استان اردبیل، دوره آموزشی «تربیت اسلامی در مراکز فرهنگی» ویژه مربیان و مربی مسئولان امور فرهنگی کانون استان اردبیل برگزار شد.

مدرس این دوره آموزشی امین فتحی، استاد دانشگاه، مشاور و مدرس باسابقه رشته معارف اسلامی، ضمن تعریف مفاهیم، مراحل و چالش‌های تربیت اسلامی، توضیح‌های جامعی در رابطه با روش‌های تربیتی همچون روش فرضیه‌سازی، روش اسوه سازی و روش مواجهه با نتایج اعمال و روش آراستن ظاهر و کلام ارایه داد.

همچنین روش توبه و مبالغه در عفو، روش تبشیر و مبالغه در پاداش، روش تکلیف به‌قدر وسع، روش انذار و مجازات به‌قدر خطا و روش‌های تغافل، ابراز توانایی، عبرت‌آموزی و روش‌های مرحله‌ای و تجدیدنظر در تکالیف از دیگر بخش‌های آموزشی این دوره بود.

لازم به ذکر است که این دوره آموزش از تاریخ ۱۰ تا ۱۳ دی‌ماه ۹۶، برای مربیان و مربی مسئولان امور فرهنگی کانون استان اردبیل در قالب پودمان آموزشی در ۲۴ ساعت شامل: ۱۶ ساعت حضوری و ۸ ساعت غیرحضوری در مرکز شماره ۲ کانون اردبیل برگزار شد.

گفتنی است واحد آموزش و پژوهش اداره کل کانون پرورش فکری استان اردبیل پس از نیازسنجی، دوره‌های موردنیاز را در محورهای مختلف فرهنگی، ادبی، هنری واداری تدارک می‌بیند و با دعوت از اساتید متخصص در زمینه‌های موردنظر این دوره‌ها را به اجرا می‌گذارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =