کد خبر: 276041
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸
قصه‌گویی و قصه‌پردازی

کارگاه «قصه‌گویی و قصه‌پردازی» با همکاری مرکز فرهنگی هنری شماره۲ کانون سبزوار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ سبزوار در روز پنج‌شنبه ۱۴‌دی‌ماه ۱۳۹۶ میزبان بیش از ۱۰۰ آموزگار آموزش و پرورش در پایه اول ابتدایی بود.

سیدحسین قریشیان مربی مسوول مرکز با اعلام این خبر گفت: آموزش و پرورش شهرستان سبزوار برای آموزگاران پایه اول ابتدایی، دوره ضمن خدمت «قصه‌گویی و قصه‌پردازی» را به مدت ۱۶ ساعت آموزشی در نظر گرفته بود و آخرین روز این دوره با همکاری کانون در مرکز شماره ۲ شهرستان سبزوار برگزار شد.

مربی مسوول مرکز در ادامه اظهار داشت: برگزاری این کارگاه در کانون فرصت خوبی برای آشنایی هر چه بیشتر معلمان با ظرفیت‌ها و فعالیت‌های کانون بود و آنان ضمن شناخت منابع مناسب برای قصه‌ و قصه‌گویی، با مهارت‌های یک قصه‌گوی توانمند آشنا شدند.

گفتنی است؛ ابوالفضل صادقی معاون آموزش ابتدایی و حسین خرم‌پور معاون پژوهش به همراه کارشناسان حوزه ابتدایی و پژوهش اداره آموزش و پرورش سبزوار در این برنامه حضور یافتند و ضمن تقدیر و تشکر از تعامل و همکاری خوب کانون پرورش فکری در برگزاری این دوره، بر همکاری مستمر کانون و اداره آموزش و پرورش تاکید کردند.

لازم به یادآوری است سیدحسین قریشیان مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ سبزوار، حسین یاوری‌ثانی و محمد مشکانی از همکاران پیشکسوت کانون تدریس این دوره را بر عهده داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =