هنرنمایی گروه نمایش اعضای کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان در اجلاسیه‌ی شهدای استان

گروه نمایش اعضای کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان با هنرنمایی در اجلاسیه‌ی شهدای فرهنگی و نخبه‌ی استان تحسین حاضران را برانگیخت

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان، گروه نمایش اعضای کانون استان در اجلاسیه‌ی شهدا هنرنمایی کرد.

در کنگره‌ی ملی شهدای استان سیستان و بلوچستان، که به همت سپاه سلمان برگزار شد، یازده عضو یازده ساله‌ی کانون، به یاد " سَبیل اخلاقی " یازده ساله، کم سن و سال‌ترین شهید دوران دفاع مقدس که از استان سیستان و بلوچستان بوده، روایتی خلاقانه از وقایع پیروزی انقلاب تا دوران دفاع مقدس و پس از آن را برای حاضران ارایه کردند.

گفتگوهای اعضا که الهام گرفته از شرایط گذشته و حال در کشور بود همراه با اجرای فرم‌های مناسب و موسیقی تاثیرگذار آن، تحسین حاضران را برانگیخت.

در این نمایش هشت دقیقه‌ای، اعضای گروه نمایش با اشاره به مبارزه‌ی مردم در جریان پیروزی انقلاب، صحنه‌هایی از اقتدار ملی و ایثار رزمندگان در دوران دفاع مقدس را بازی کردند و در پایان ضمن قدردانی از تلاش همه‌ی کسانی که برای سربلندی ایران کوشیده‌اند، قول دادند در راه سرفرازی وطن پرچمداران علم و اندیشه و تدبیر باشند.

قابل ذکراست در این کنگره علاوه بر مدیرکل و همکاران کانون، معاون وزیر آموزش و پرورش، مدیرکل آموزش و پرورش استان، فرمانده سپاه سلمان و دیگر مسئولان ارشد استان حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =