دومین گردهمایی مسئولین مراکز فرهنگی هنری کانون خوزستان در اهواز برگزار شد

دومین گردهمایی مسئولین مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان امروز چهارشنبه یازدهم بهمن‌ماه در مجتمع فرهنگی هنری شهرستان اهواز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، مدیرکل کانون خوزستان در ابتدای این مراسم با بیان این‌که انسان اسلام انسان هدف‌دار است گفت: انسان صاحب عقل و هدف است و با دو بال ایمان و عمل صالح می‌توان به هدف خود که همان تکامل و رسیدن به کمال است برسد.

غلامرضا شنبدی در ادامه به فعالیت‌های صورت گرفته در کانون که به همت و تلاش کارکنان و مربیان کانون تحقق‌یافته اشاره کرد و گفت: از مهرماه سال 1394 تاکنون در راستای گسترش دامنه فعالیت‌های و بهره‌مندی بیشتر کودکان و نوجوانان استان خوزستان 3 مرکز فرهنگی هنری ثابت و 8 کتابخانه سیار روستایی، شهری و پستی به مراکز کانون پرورش فکری استان اضافه شده است.

وی افتتاح 10 سینمای کودک و نوجوان، 10 مرکز عرضه محصولات فرهنگی هنری کانون و راه‌اندازی اولین مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی و انجمن ادبی کانون در استان خوزستان را دیگر فعالیت‌های صورت گرفته عنوان کرد و یادآور شد: با افزایش این تعداد مراکز و گسترش دامنه فعالیت‌ها نیز با تلاش چشمگیر مربیان مراکز کانون توانستیم در جذب عضو، رشدی بیش از 2 برابر را محقق کنیم به‌طوری‌که تا پایان شهریور 1396 بیش از 44 هزار و 265 کودک و نوجوان خوزستانی عضو کانون شدند.

در ادامه این گردهمایی کارشناس انفورماتیک اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان خواستار همکاری بیشتر مراکز کانون در انعکاس فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی مراکز در سایت کودک 24 شد و مسئول و کارشناسان امور اداری، آفرینش‌های ادبی و آفرینش‌های هنری نیز به بیان موارد خود پرداختند.

گفتنی است: گردهمایی سراسری مربیان مسئول مراکز شهرهای اهواز، ایذه، آغاجاری، بهبهان، باغملک، ماهشهر، رامشیر، امیدیه، بندر امام خمینی (ره)، هندیجان، کارون، آبادان، خرمشهر، حمیدیه، سوسنگرد، بستان، ملاثانی، شوشتر، دزفول، اندیمشک، لالی، مسجدسلیمان، گتوند، رامهرمز، رفیع، شوش، هویزه، شادگان و هفتکل بعدازظهر 11 بهمن‌ماه در مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اهواز به کار خود پایان داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =