همزمان با اولین روز از  دهه ی مبارک فجر در چهار محال و بختیاری

فیلم پایان رویاها برای بانوان ادارات خانواده هایشان در سینما کودک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اکران شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان: فرزاد رحیمی مدیر کل کانون استان با تاکید بر اجرای فعالیتهای فرهنگی و بهره مندی عموم مردم از این فعالیتها از اکران رایگان سینما کودک کانون در دوازدهمین روز از بهمن ماه سال جاری همزمان با ایام مبارک دهه ی فجر با حضور عموم مردم، بانوان ادارات و خانواده هایشان خبر داد.

رحیمی این اکران را از جمله اکرانهای ویژه در بخش امور بانوان کانون با همکاری امور با نوان و خانواده استانداری اعلام کرد و افزود: این دست فعالیتها از جمله برنامه های هدفمند در راستای برخورداری زنان شاغل و خانواده هایشان از فعالیتهای فرهنگی هنری در جامعه است.

وی با اشاره به اینکه سالن سینما کودک کانون در شهرکرد از 15 آبان ماه سال 95 فعالیت خود را آغاز کرده است افزود: فیلمهای اکران شده در این سینما به صورت تخصصی متناسب با گروههای سنی کودکان و نوجوانان طراحی و به اجرا در آمده و مورد استقبال این قشر قرار گرفته است.

 رحیمی با عنوان اینکه اجراهای صبح سالن سینمای کانون مخصوص حضور دانش آموزان و کودکان مهادی کودک طراحی شده گفت: در اجراهای بعد از ظهر نیز کودکان و نوجوانان با خانواده های خود می توانند از خدمات این سینما بهره مند شوند.

 وی از تخفیف 50 درصدی برای دانش آموزان خبر داد و اضافه کرد این سینما در سانس های ویژه نیز آماده ی برگزاری جنگ های شادی برای کودکان و نوجوانان است و تخفیفهای ویژه ای را برای اجرای این فعالیتها به علاقه مندان خواهد داد.

  وی حضور کودکان و نوجوانان با خانواده های خود در اکران ویژه روز پنجشنبه 12 بهمن ماه را فعالیتی در راستای شادی بخشی به عموم دانست و افزود این اکران ویژه از ساعت 9 صبح الی 11 صبح  در سینما کودک شهرکر واقع در میدان ابوریحان برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =