کد خبر: 276749
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲
بازدید 495
آیین اختتامیه جشنواره دست سازه ها در اراک

آیین اختتامیه جشنواره دست سازه ها و افتتاح نمایشگاه اعضای مرکز فرهنگی هنری مجتمع اراک روز چهاردهم بهمن با حضور مرتضی سورانه رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر اراک و زهرا فرجی مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و دیگر مسوولین سازمان ها در اراک افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی آیین اختتامیه جشنواره دست سازه ها و افتتاح نمایشگاه اعضای مرکز فرهنگی هنری مجتمع اراک روز چهاردهم بهمن با حضور مرتضی سورانه رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر اراک و زهرا فرجی مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و دیگر مسوولین سازمان ها در اراک برگزار شد.

در این مراسم جهانبخش قنبری مدیر کل کانون ضمن  تسلیت ایام فاطمیه وتبریک ایام دهه فجر و خیر مقدم به میهمانان گفت :هدف از برگزاری این جشنواره که از تیرماه کار خود را در مراکز فرهنگی هنری استان آغاز کرد ریختن ترس بچه هاست تا خلاقیت خود را بروز دهند بچه ها از امروز تمرین می کنند که فکرشان را تقویت کرده و ثمره فکر خود را می توانند به فروش برسانند.

وی خاطر نشان کرد : کشور ما  به شغل های گوناگون احتیاج دارد و قرار نیست همه دکتر یا مهندس شوند کانون از آلان شروع کرده است تا بچه ها بتوانند یک مهارت را در کنار درس هایشان یاد بگیرندو در آینده فرد مفیدی در جامعه باشند.

کار آفرینی پلی است بین ایده پردازی و پیاده سازی ف مربی با ایجاد زمینه و تدارک برنف توانایی ایجاد یک ایده جدید را در مخاطب افزایش داده و با عینیت بخشیدن به آن نوآوری جان می بخشد نمایشگاه از "خلاقیت تا کارآفرینی" با هدف پرورش روحیه و تفکر کار آفرینی در کودکان و نوجوانان و تقویت روحیه نوآوری ، شکوفایی استعدادها و توانمندی های اعضا با رویکرد حفظ و اشاعه کاردستی و صنایع دستی ، بومی و محلی از تیرماه 96 تا بهمن در مراکز فرهنگی هنری ثابت ، سیار روستایی و شهری ، کتابخانه پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی به اجرا در آمده است.

نمایشگاه جشنواره دست سازه ها توسط مرتضی سورانه رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر اراک افتتاح شد هم چنین نمایشگاه  هنرمندان صنایع دستی به منظور فرهنگ سازی برای کودکان و نوجوانان توسط زهرا فرجی مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری افتتاح شد.

این نمایشگاه در44 مرکز فرهنگی هنری استان تا پایان ایام الله دهه فجر پذیرای کودکان و نوجوانان و والدین می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =