حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن ماه در قاب دوربین ثبت می شود

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جونقان فراخوان مسابقه عکس حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن ماه را برای کودکان و نوجوانان منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان: فرزا رحیمی مدیر کل کانون استان با تاکید بر ثبت لحظه های پرشور ملی و ارزش گذاری این لحظه ها برای نسل های آینده و کودکان و نوجوانان امروز افزود: جونقان فراخوان مسابقه عکس حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن ماه را برای عموم افراد منتشر شد.

وی در این باره افزود: عکسهای خانوادگی در روز راهپیمایی، عکس های کودکان، نوجوانان، پدربزرگها، مادربزرگها و حضور عموم که توسط کودکان و نوجوانان گرفته می شونداز جمله عکسهایی است که در این فراخوان مورد داوری قرار می گیرد .

رحیمی افزود: این عکسها بعد از رسیدن به دبیر خانه این جشنواره در کانال تلگرامی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جونقان به نمایش و رای گذاشته می شوند.

وی در ادامه افزود: کودکان و نوجوانان عکسهای خود را می توانند تا پایان روز 23 بهمن ماه به آیدی   @sofar0socloseجهت نمایش در کانال و جمع آوری رای ارسال کنند.

مدیر کل کانون نگاه ویژه و خلاقانه در این تصاویر را از جمله معیارهای داوری این آثار عنوان کرد و افزود: به نفرات اول تا سوم این مسابقه هدیه و لوح تقدیر به رسم یادبود اهدا خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =