کد خبر: 276890
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰
حال و هوای انقلابی در مرکز فرهنگی هنری شماره۴ مشهد

هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر، .ویژه‌برنامه‌های مرکز فرهنگی هنری شماره۴ مشهد آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، بازدید دانش‌آموزان از فعالیت‌های فرهنگی، برگزاری کارگاه‌های هنری، ادبی و فرهنگی با موضوعات انقلابی از برنامه‌های پیش‌بینی شده مرکز شماره ۴ مشهد می‌باشد.

معصومه موسویان مربی مسوول مرکز با اعلام این خبر گفت: ۱۲ بهمن‌ماه که مقارن با آغاز دهه فجر است بیش از ۸۰ عضو کودک و نوجوان دختر به تماشای انیمیشن «تبر» و «تولد» نشستند و با توجه به موضوع اصلی این دو اثر کانونی با مفاهیمی چون اتحاد و همبستگی آشنا شدند.

کارگاه بحث آزاد فعالیت بعدی در این روز بود. اعضا نظرشان را درباره اتحاد و یکدلی بیان کردند و همبستگی را رمز استقلال کشورمان اعلام کردند و برای درک بهتر مفهوم اتحاد، یک بازی به صورت نمادین و نمایشی برگزار شد و در این بازی اعضا توانستند گروه مهاجم که سعی در شکستن اتحاد بین آنان را داشت ناکام کنند.

برنامه‌های دهه فجر مرکز فرهنگی هنری شماره ۴ مشهد تا ۲۲ بهمن‌ماه ادامه دارد و اعضا ضمن بازدید از نمایشگاه خوشنویسی «نم‌نم باران» خود را برای حضور در جشنواره بازی‌های بومی و محلی آماده می‌کنند.

گفتنی است؛ تا کنون بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز از مرکز بازدید کرده و در کارگاه کاردستی و ساخت گل لاله، کارگاه روخوانی کتاب‌های انقلابی و نمایش فیلم و بحث آزاد حضور یافتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =