دوره آموزشی مربیان فرهنگی کانون کرمان در حال برگزاری است

پودمان آموزشی " بازیهای گروهی و فردی" ویژه مربیان فرهنگی کانون پرورش فکری کرمان در مشهد مقدس در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون کرمان، این پودمان آموزشی از دوره های پیش بینی شده سال ۹۶ و با محوریت نقش بازی در مهارت های ده گانه زندگی با حضور ۲۴ مربی فرهنگی مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان به میزبانی مرکز شماره یک مشهد در حال برگزاری است.
تقویت تفکر خلاق در مربیان، آموزش تکنیک های بازی فکری و آشنایی با تاثیر قصه گویی و بازی و تسلط  مربیان در زمینه بازی سازی از جمله اهداف برگزاری این دوره است که به صورت کارگاهی به مدت ۲۰ ساعت برگزار می شود.
بنا بر این گزارش، سمانه برومند مدرس این دوره آموزشی، بازی را فعالیتی عنوان کرد که فرد برای انجام آن انگیزه درونی داشته باشد.
برومند انتخاب آزادانه، خوشایند و لذت بخش بودن، واقعیت گریزی و فعال بودن را از دیگر ویژگی های بازی برشمرد و خاطر نشان کرد: خودآگاهی، همدلی، ارتباط موثر، روابط بین فردی، تفکر نقاد، تفکر خلاق، تصمیم گیری، حل مساله، مهارت های مقابله با استرس و کنترل هیجان از جمله مهارت های ده گانه زندگی است که از طریق بازی می توان به کودکان آموزش داد.
وی افزود: در این کارگاه مربیان  تکنیک های بازی و قصه ، آموزش بازی سازی و فصه گویی و بازی سازی خلاق در مهارت های زندگی را فرا می گیرند.
دوره آموزشی " بازی های فردی و گروهی" از ۸ تا ۱۲ اسفند به میزبانی مرکز فرهنگی هنری کانون مشهد برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =