کد خبر: 278550
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۱
برنامه‌ریزی کلید موفقیت

اولین جلسه شورای فرهنگی کانون کاشمر با رویکرد برنامه‌ریزی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، هم‌زمان با آغاز فصل رویش و پایان فرآیند آمارگیری، مرکز فرهنگی هنری کاشمر به منظور برنامه‌ریزی فعالیت‌های سال جاری، اولین جلسه شورای فرهنگی مرکز را برگزار کرد.

مهدی اسحاقی مربی مسوول مرکز با اعلام این خبر گفت: برنامه‌ریزی به منزله یک پلی است که زمان حال را به آینده مربوط می‌سازد. برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده و دستیابی به رسالت سازمانی، لازم است برنامه‌ریزی سازماندهی‌ شده‌ای داشته باشیم. به همین منظور اولین جلسه شورای فرهنگی شهرستان با حضور مربیان مرکز ثابت و سیار برگزار شد.

اسحاقی در ادامه سخنان خود به برنامه‌ریزی مناسب و با توجه به اصول منطقی و مناسب با امکانات و شرایط موجود اشاره کرد و گفت: در این جلسه و برای رسیدن به هدف اصلی کانون که همان پرورش رشد و خلاقیت کودکان است، راهبردها و برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی پیشنهاد شد و مربیان با ارائه نظرات و پیشنهادات خود بر برنامه‌ریزی منطقی و عملیاتی و قابل ارزیابی تاکید کردند.

بررسی فرصت‌ها و تهدیدهای برنامه‌های فرهنگی سال گذشته، جذب و پایدارسازی اعضا، توسعه فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون و ایجاد ارتباط سازنده با سایر سازمان‌ها و نهادهای فرهنگی شهرستان به منظور هم‌افزایی و نمایاندن ظرفیت‌های کانون از جمله برنامه‌هایی بود که در این جلسه به آن اشاره شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =