مربیان کانون از اعضای شورای شهر کاشمر قدردانی کردند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، در نهمین روز از ماه اردیبهشت و در سال‌روز بزرگداشت شوراها، مربیان کانون شهرستان کاشمر از خدمات ارزنده اعضای شورای شهر تجلیل به عمل آوردند.

مهدی اسحاقی مربی مسوول مرکز با اعلام این خبر گفت: شوراهای اسلامی شهر به عنوان یکی از ارکان اصلی در تصمیم‌گیری و نظارت، در بالا بردن سطح مشارکت عمومی و توسعه فرهنگی در جامعه موثر بوده و نهم اردیبهشت‌ماه، بهترین فرصت برای قدردانی از زحمات خالصانه آنان است و مربیان کانونی برای ایجاد ارتباط و تعامل بیشتر با اعضای شورای شهرستان کاشمر در محل دفتر مرکزی این شورا حاضر و با اهدای گل و لوح یادبود، از آنان تجلیل به عمل آوردند.

مربی مسوول مرکز در ادامه به عملکرد مثبت اعضای شورا و شهرداری در حوزه عمرانی و بهسازی فضاهای شهری اشاره کرد و گفت: بحمدالله در حوزه فرهنگی نیز شاهد پیشرفت‌هایی در شهرستان بودیم و استمرار آن نیازمند ارتباط سازنده و دوسویه نهادهای فرهنگی می‌باشد.

در این جلسه محمد صادقی نایب رییس و یعقوب گل محمدی عضو شورا ضمن ابراز خرسندی و رضایت از فعالیت‌های تاثیرگذار کانون در حوزه فرهنگ و هنر و قدردانی از تلاش مربیان در تقویت و شکوفایی روحیه پرسشگری و خلاقیت در میان کودکان و نوجوانان، آمادگی مجموعه شورای شهر را در ایجاد بسترهای مناسب به منظور ارائه خدمات فرهنگی مطلوب‌تر و تعامل سازنده‌تر با مربیان کانونی را اعلام کردند.

در این نشست دوستانه مربیان کانون پیشنهاد کردند از آنان برای حضور در کمسیون فرهنگی شورای شهر دعوت شود تا ضمن هم‌افزایی بین نهادهای فرهنگی، از ظرفیت‌ها و تجربیات مربیان در این حوزه استفاده شود و این پیشنهاد مورد استقبال اعضای شورای شهر قرار گرفت.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =