کد خبر: 278704
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰
آشنایی کودکان با مهارتهای زندگی در کانون

کودکان مهادی کودک شهرکرد با حضور در کارگاه آموزشی مهارتهای زندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره 2 شهرکرد با مهارتهای دوست یابی و کمک به دیگران آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان چهار محال و بختیاری: سمیه ویسی مسئول مرکز فرهنگی هنری شماره 2 شهرکرد از برگزاری کارگاه آموزشی مهارتهای زندگی در کانون خبر داد.

وی با اشاره به تمرین مهارتهای زندگی در کانون گفت: تربیت و پرورش کودکان و آماده کردن این قشر برای زندگی از جمله رسالتهای اصلی کانون در کار با کودکان است.

ویسی در این باره افزود: قرار است طی سال جاری کارگاههای مختلف مهارتهای زندگی برای کودکان و نوجوانان در دوره های مختلف با حضور مقاطع تحصیلی متنوع برگزار شود که آموزشهایی چون توانایی تصمیم گیری، حل مسئله، تفکر خلاق، تفکر نقادانه، برقراری رابطه موثر با دیگران، روابط بین فردی، خود آگاهی، همدلی با دیگران، و توانایی رویارویی با هیجانات و استرس ها از جمله سرفصل های آموزشی در این کارگاهها محسوب می شود.

مسئول مرکز فرهنگی هنری شماره 2 شهرکرد اضافه کرد: بهره مندی از آموزشهای جذاب و غیر مستقیم کانون در این کارگاهها و اجرای فعالیتهایی چون نمایش خلاق، قصه گویی، بازی، شعر خوانی و ... از جمله برنامه های آموزشی جهت تبیین این مهارتها در کانون به شمار می رود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =