کد خبر: 279686
تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹
بازدید 796
خالقان آثار ماندگار رضوی در گلستان تجلیل می‌شوند

با اتمام کار داوری در شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام از خالقان آثار هم‌زمان با دهه کرامت تجلیل می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کوکان و نوجوانان استان گلستان و به گفته‌ی سیدرهبان مسلمی عقیلی کارشناس آفرینش‌های هنری و رابط رضوی در شانزدهمین جشنواره بین المللی امام‌ رضا (ع)، تعداد ۵۲۳ اثر به دبیرخانه کانون رسید که در نهایت۱۰۰ اثر به عنوان برگزیده استانی به مرحله کشوری معرفی شد.

مسلمی‌عقیلی با اشاره به این مطلب که آثار در حوزه‌ی فعالیت‌های فرهنگی، ادبی، هنری و پژوهشی ارایه ‌شد، اظهار نمود: کودکان و نوجوانان گلستانی در بخش‌های کاردستی، کتاب‌سازی، پژوهش، خاطرات زیارت، نامه‌ای به امام رضا (ع)، سرود، پویانمایی، تمبر و کارت پستال شرکت و نسبت به خلق آثار اقدام‌کردند.

این کارشناس هنری هم‌چنین برگزاری جشنواره‌های دینی و مذهبی را بستر مناسبی برای آشنایی هرچه بیشتر بچه‌ها با نور امامت و ولایت دانسته و بیان نمود: جشنواره‌ی رضوی به عنوان فرصتی مناسب برای تربیت کودکان و تمعیق ارزش‌ها و باورهای دینی در نهاد مخاطبان است.

وی گفت: در مراسمی باشکوه هم‌زمان با دهه کرامت از برگزیدگان استانی تجلیل و نمایشگاهی از آثار رضوی برپا خواهد شد.

لازم به ذکر است، مریم آریافر، سیده محدثه حسینی، حسین منتظری، سید رهبان مسلمی عقیلی، سبیکه سادات میرقاسمی،کبری مطلبی، سمیه رئوفی، منصوره فاضلی و مهیا شهسواری داوری آثار را در شانزدهمین جشنواره بین‌الملی امام‌رضا علیه‌السلام برعهده داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =