دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری با عضو دیروز کانون و مدیرکل امروز فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان

در پی انتصاب عادله کشمیری به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، عبدالرحیم سیفی مدیرکل کانون پرورش فکری با ایشان دیدار نموده و ضمن تبریک انتصاب از آمادگی کانون برای اجرای برنامه‌های مشترک فرهنگی و هنری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، در این دیدار که در محل دفتر مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، سیفی از کانون به عنوان ظرفیتی مناسب برای فرهنگ‌سازی یاد نموده و بر توجه به کودکان و نوجوانان و حقوق آنان همانند دیگر شهروندان تاکید کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری با مهم خواندن فرهنگ و هنر و استفاده از ابزار جذاب هنری برای انتقال پیام‌های تربیتی و اخلاقی، حمایت از آثار هنری کودکان و نوجوانان را در تقویت انگیزه و اعتماد به نفس آن‌ها بسیار تاثیرگذار دانسته و اظهار امیدواری کرد تا با مشارکت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در آینده‌ای نزدیک شاهد راه‌اندازی اولین نمایشگاه دایمی دست‌ساخته‌های کودکان و نوجوانان در سطح استان گلستان باشیم.

در این دیدار عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز ضمن قدردانی از پیام تبریک و فعالیت‌های کانون به ذکر خاطراتی از دوران کودکی خود به عنوان عضو شماره هفت مرکز فرهنگی‌هنری گرگان پرداخته و از کانون پرورش فکری به عنوان نهاد تاثیرگذار در شکل‌گیری شخصیت و بروز و شکوفایی استعدادها و توان‌مندی‌های کودکان و نوجوانان نام برد.

ایشان از اجرای برنامه‌های مشترک فرهنگی‌هنری و برپایی نمایشگاه‌های دائمی استقبال نموده و تصریح کرد: برای ساختن جامعه و داشتن فردایی روشن ناگزیریم که به کودکان امروز توجه کنیم.

در این دیدار که کارشناس آفرینش‌های هنری نیز مدیرکل کانون پرورش فکری را هم‌راهی می‌کرد تابلویی از دست‌ساخته‌های اعضا و مربیان کانون به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =