کد خبر: 279796
تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶
بازدید 551
کانون پرورش فکری سمنان؛ دستگاه اجرایی برتر در اوقات فراغت

مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون پرورش فکری سمنان، دستگاه اجرایی برتر در اوقات فراغت معرفی شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، گلنساء شاهی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون پرورش فکری سمنان از انتخاب این مرکز به‌عنوان دستگاه اجرایی برتر در اوقات فراغت خبر داد و گفت: در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که با حضور سیدعباس دانایی فرماندار و رئیس این ستاد در محل فرمانداری شهرستان سمنان برگزار شد از دستگاه‌های اجرایی، کارشناسان و اعضای تیم نظارت با اهدای لوح سپاس و تندیس جشنواره تجلیل شد.

شاهی همچنین اظهار داشت: فرماندار سمنان با تأکید بر تقویت سیستم نظارت و ارزیابی، تقویت برنامه‌ها در مناطق کم‌برخوردار، اجرای برنامه‌ها با محوریت گردشگری، پیگیری با موضوع شور و نشاط اجتماعی، نحوه اطلاع‌رسانی و... از دستگاه‌های متولی خواست تا نسبت به ارسال و ثبت برنامه‌های شاخص ستاد اوقات فراغت در سامانه، اطلاع‌رسانی مطلوب به خانواده‌ها، برنامه‌ریزی در جهت افزایش برنامه‌های خانوادگی اقدام کنند.

وی در ادامه افزود: مربیان مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون پرورش فکری سمنان در سال ۹۶، تعداد دو ‌هزار و ۴۸۹ فعالیت در قالب کارگاه‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی، اسلامی و... برای بیش از ۳۲هزار و ۵۲۵ عضو کودک و نوجوان اجرا و تعداد ۹هزار و ۸۲۳ جلد کتاب نیز به اعضا امانت دادند.

شاهی در پایان تصریح کرد: مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون پرورش فکری سمنان، چهارهزار و ۷۳۲ عضو و تعداد ۱۸هزار و ۷۸۹ جلد کتاب دارد.

گفتنی است؛ فرماندار سمنان در بخشی از لوح تقدیر شاهی از مجموعه تلاش‌های مؤثر ایشان و همکاران کانون پرورش فکری در ایجاد فضایی با امید و نشاط عمومی و فراهم کردن زمینه‌ی رشد بیشتر و شکوفایی استعدادها و توانایی‌های نوجوانان، قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =