برگزاری بیش از 120 کارگاه فرهنگی، هنری و ادبی در کانون چهار محال و بختیاری

کودکان و نوجوانان استان در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری از کارگاههای تابستان کانون بهره مند شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان: همزمان با آغاز کارگاههای تابستانه کانون در استان و اجرای 24 فعالیت در این کارگاهها بیش از 120 کارگاه فرهنگی، هنری و ادبی در مراکز کانون سراسر استان برگزار شد .

بر اساس این خبر: این کارگاهها سالانه در طول 4 ترم به صورت فصلی به اجرا خواهند رسید و هنر آموزان می توانند در پایان سال یک یا دو مهارت را به صورت کامل آموزش ببینند.

مربیان این کارگاهها از میان فارغ التحصیلان رشته های مربوطه و دارای تخصص و تجارب لازم با توجه به میزان توانمندی های کاری و دارا بودن معیارهای لازم در حوزه فعالیتهای کاری انتخاب شده اند.

  کارگاههای تابستانه کانون در رشته های قرآن، رباتیک، نگارگری و تذهیب، معرق و منبت، موسیقی کودک، مهندسی خلاق، روخوانی کتاب، گلایدر، نوشتن خلاق، عکاسی، شاهنامه خوانی،  نجوم، کاردستی، نقاشی و طراحی، خوشنویسی، سفالگری، پویانمایی و ساخت عروسکهای نمایشی و  ویترای و چرتکه اجرا شده اند که کارگاه گویندگی و فن بیان نیز از جمله رشته هایی است که با حضور مجریان محبوب کشور قرار است در طول سال برای علاقه مندان کودک و نوجوان به این حیطه برگزار شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =