ویژه برنامه‌های زادروزامام رضا(ع) در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

به مناسبت زادروزخجسته امام رضا(ع)،مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین ،ویژه برنامه‌های پرنشاطی اجرا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، به مناسبت زادروز فرخنده حضرت امام رضا(ع)،مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین،با اجرای برنامه‌های پرنشاط و متنوع در شادی بچه‌ها سهیم شدند.

مرکز فرهنگی و هنری الوند، به مناسبت زادروز خجسته امام رضا(ع) یک جشن ویژه برگزار کرد.

در این مراسم، بیش از 100 عضو کودک و نوجوان حضور داشتند.

اجرای نمایش اعضا، مولودی خوانی، سرود، مسابقه، اهدای یادبود به اعضای متولد روز ولادت حضرت امام رضا(ع) و اهدای جایزه به برگزیدگان استانی جشنواره بین المللی امام رضا(ع) از برنامه‌های این مراسم بود.

مرکز فرهنگی و هنری اقبالیه جشن «خورشید خراسان» رابرای 80 عضو کودک و نوجوان دختر و 40 عضو پسر در دو نوبت برگزارکرد.تلاوت قرآن مجید،شعرخوانی، سرود، نمایش خلاق، نمایش عروسکی، مسابقه ،معرفی وقایع و ایام،قصه گویی،دکلمه خوانی و مولودی خوانی از برنامه‌های این مراسم بود.

مرکز فرهنگی و هنری بویین زهرا با دعوت از یک کارشناس مذهبی، مراسم جشن میلاد حضرت امام رضا(ع) را برگزار کرد.

در این مراسم 52 عضو حضور داشتند و برنامه‌های متنوعی مانند سخنرانی مذهبی درباره امام شناسی، مسابقه، شعرخوانی، قصه گویی، اهدای جایزه به اعضای فعال و برگزیده و مولودی خوانی بود.

هم چنین به مناسبت دهه کرامت، اعضا و مربیان مرکز در جشنواره قصه گویی کتابخانه مرکزی شهرستان بویین زهرا شرکت کردند و در یکی از بوستان‌های شهر ایستگاه نقاشی برپا کردند.

مرکز فرهنگی و هنری مجتمع نیز جشن «کبوترانه» را در سالن نمایش مجتمع کانون برگزار کرد.در این جشن با حضور بیش از 150 عضو کودک و نوجوان و کارشناسان دفتر استان ، برنامه های متنوعی اجرا شد.

تلاوت قرآن مجید، سرود جمهوری اسلامی، موسیقی سنتی و پاپ،نمایش طنز اعضا ، نمایش پویانمایی‌های رضوی، مسابقه، اهدای جایزه به برگزیدگان جشنواره بین المللی امام رضا(ع) و مولودی خوانی از برنامه‌های این جشن بود.

مرکز شریفیه هم به مناسبت سال‌روز ولادت حضرت امام رضا(ع)، برای36نفر از اعضا خود جشن « روشنای قلب » را برگزار کرد.تلاوت قرآن، معرفی شخصیت امام رضا (ع) ، هم‌خوانی صلوات خاصه امام رضا (ع )، شعرخوانی اعضا، مولودی خوانی، قصه گویی عضو و مربی، خوانش احادیث امام رضا (ع ) و اجرای مسابقه، ساخت کارت تبریک رضوی و نوشتن نامه برای امام رضا (ع) از برنامه‌های این جشن بود، همچنین در این جشن از اعضا برگزیده در جشنواره رضوی در بخش های کاردستی، تمبرسازی و کارت پستال با اهدا لوح و جایزه تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =