کد خبر: 280975
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳
یک روز در اردوهای جهادی

کودکان و نوجوانان روستای آقابیک شهرستان تربت‌جام از خدمات متنوع فرهنگی کانون برخوردار شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، مربی مرکز سیار روستایی کانون با حضور در اردوهای جهادی بسیج به دیدار کودکان و نوجوانان روستای کم‌برخوردار آقابیک رفت و فعالیت‌های شاد و متنوع فرهنگی برگزار کرد.

سیدرسول حسینی زهرایی مربی سیار کانون شهرستان تربت‌جام با اعلام این خبر گفت: اردوهای جهادی بسیج چند سالی است در مناطق محروم برگزار می‌شود و دانشجویان بسیجی شهرستان تربت جام نیز در قالب گروه «منتظران ظهور» به یاری مردم محروم روستای آقابیک شتافته و خدمات مفید و متنوعی از جمله خدمات عمرانی، کشاورزی، پزشکی، فرهنگی و هنری، آموزشی و ... را ارائه کردند.

مربی مرکز سیار روستایی کانون در ادامه افزود: بنا به درخواست مسوولان بسیج شهرستان برای حضور کانون در این اردوی جهادی، پس از موافقت کانون استان، برای اجرای فعالیت‌های فرهنگی و برخورداری کودکان و نوجوانان روستای آقابیک راهی سفر شدیم.

در این ویژه برنامه که در ۲۳ مرداد ماه و در سالروز ازدواج حضرت علی(علیه‌السلام) و حضرت فاطمه(سلام‌الله علیها) برگزار شد فعالیت‌های شاد و جذاب شامل شعرخوانی، قصه‌گویی، آموزش کاردستی و مسابقات مفرح و جذاب همراه با اهدای جایزه انجام گرفت که با استقبال خوب خانواده ها همراه شد.

در پایان مسئول بسیج دانشجویی شهرستان ابراز امیدواری کرد که بتوان از ظرفیت‌های کانون پرورش فکری در برنامه‌های آتی این سازمان استفاده شود.   

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =