برگزاری جشن های قصه گویی در مراکز کانون

همراه با روزهای پایانی تابستان جشن‌های قصه گویی در مراکز فرهنگی و هنری استان خراسان شمالی در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان شمالی، با توجه به تمدید ارسال آثار جشنواره قصه گویی کماکان مراکز کانون در حال اجرای جشن های قصه گویی هستند.

مرکز فرهنگی و هنری گرمه

«فهیمه ابراهیمی» مسوول این مرکز با بیان اینکه این جشنواره ،فرصتی مناسب برای پرورش استعدادهای هرچه بیشتر کودکان و نوجوانان می‌باشد، افزود: جشنواره قصه گویی در تاریخ ۱۸ شهریورماه به اجرا در آمد و علاقمندان با حضور در محل کتابخانه روایت‌هایشان را تعریف کردند.

وی با بیان اینکه برای اولین بار این جشنواره در گرمه به اجرا در آمده است، ادامه داد: والدین و مربیان مهدکودک‌ها از جمله افرادی بودند که متقاضی شرکت در این جشنواره شدند.

مرکز فرهنگی و هنری شیروان

«شهین مطیع »مربی مسوول این مرکز هم از استقبال شرکت کنندگان خبر داد و گفت: به نسبت مشابه سال گذشته متقاضیان شرکت در جشنواره افزایش یافته بود و ۲۰ شرکننده نهایی در این مرکز به رقابت پرداختند.

وی با بیان اینکه اعضای مرکز استقبال خوبی از بخش ۹۰ ثانیه ای این جشنواره به عمل آوردند، خاطر نشان کرد: تعداد زیادی از شرکت کنندگان بخشی از زندگی‌شان را روایت کردند.

مرکز فرهنگی و هنری شماره ۲ بجنورد

«ملیحه بیابانی» مربی مسوول این مرکز با بیان اینکه ضبط قصه های ۹۰ ثانیه ای طی دو هفته گذشته در این مرکز فرهنگی و هنری آغاز شده بود، گفت: قصه گویان دعوت شده به جشن قصه گویی مرکز در کارگاه های ویژه قصه گویی شرکت کردند و پس از کسب اطلاعات و امادگی لازم وارد عرصه رقابت شدند.

وی با تأکید بر اینکه همچنان ضبط قصه در این مرکز ادامه دارد، افزود: با توجه به تمدید ارسال آثار همچنان ضبط قصه ها ادامه خواهد داشت و متقاضیان شرکت در جشنواره به مرکز مراجعه خواهند کرد.

به گفته وی در حاشیه جشن قصه گویی مرکز شماره ۲ بجنورد نمایشگاهی از دست سازه‌ها و آثارفصل تابستان اعضای مرکز برپا شده بود تا مورد بازدید شرکت کنندگان و والدین قرار گیرد.

گفتنی است سایر مراکز استان هم بر اساس برنامه های اعلام شده طی روزهای آینده میزبان قصه گویان بیستمن جشنواره قصه گویی خواهند بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =