حضور کودکان بوی امید، زندگی و نشاط را به استانداری آورد

همزمان با آغازهفته ملی کودک، تعدادی اعضای فعال مراکزکانون به نماینگی ازکودکان لرستان با سیدموسی خادمی استاندارلرستان دیدار وتجلیل کردند

به گزارش روابط عمومی کانون لرستان، صبح امروز14مهرماه 1397 همزمان با اولین روزاز«هفته ملی کودک» تعدادی از اعضای فعال مراکزکانون به نماینگی ازکودکان لرستان با سیدموسی خادمی استاندارلرستان دیدار کردند.

سیدموسی خادمی دردیدارصمیمی با اعضای مراکزکانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان لرستان ضمن تبریک این هفته وتقدیروتشکرازمدیرکل وکارکنان کانون، گفت: خیلی خوشحالیم که فرصتی فراهم شدتا امروزدرخدمت شماکودکان باشیم و انشاء الله مربیان کانون بتوانند فضاهای خوبی را برای شما فراهم کنند تا هم استعدادهای خود را بروز دهید و هم با خدمات کانون آشنا شده و استفاده کنید.

استاندارلرستان افزود: کارهای خوبی طی چند سال اخیر درکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان انجام شده است، اما کارهای بیشتری هنوز مانده است، باید کمک کنیم تادوستان بهتر بتوانند برای کودکان فضاهای لازم را ایجاد کنند.

وی خطاب به کودکان افزود: حضورشما کودکان بوی امیدو زندگی ونشاط را به اینجا آورد، شما آینده سازان کشور هستید.

خادمی با بیان اینکه شما دختران و پسران با استعداد، آینده سازان کشورهستید، تصریح کرد: هم به ایران عشق بورزید و هم استان خودرا دوست داشته باشید، تا پیشرفت کند، استان شما جای خوبی برای زندگی شماباشد ودرشغل های مختلف بتوانید به مردم خدمت کنید.

وی دربخش دیگری از سخنان خود به طرح یک سوال از کودکان و نوجوانان پرداخت وگفت: ازشما درخواست می کنم که با فکر واندیشه خود بگویید: اگر استاندار بودید چه می کردید؟ درشهر ومنطقه خود، چه می کردید؟

استاندار لرستان باتاکید بر اینکه احتمالا چیزهای قشنگی به ما خواهید گفت و به کسانی که به این سوال ما پاسخ دهند جایزه هم می دهیم، افزود: فکرکنید و با دوستان خود مشورت کنید، سپس پاسخ سوال را بدهید. ما دوست داریم خیابان های وسیعی داشته باشیم وترافیک نباشد اما بعضی کارها ممکن است پول های زیادی بخواهد، شما کاری به این حرف ها نداشته باشید، پیشنهادهای خود را بدهید و ما هرچه بتوانیم انجام می دهیم.

خادمی اظهارداشت: وظیفه ما این است که محیطی فراهم کنیم، بدون ترس وخوف و نگرانی. درخانه، مدرسه و جامعه بتوانید روح و جسم خود را پرورش دهید تا تبدیل شوید به انسان هایی توانمند.

گفتنی است: دراین مراسم کودکان عضوکانون به خاطرحمایت از کودکان لرستانی لوح تقدیربه استاندار اهدا کردندواستاندارلرستان نیزبا اهدای هدیه به کودکان حاضر درنشست، قدر دانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =