کودکان عضوکانون لرستان از استاندار تجلیل کردند

دراولین روز از «هفته ملی کودک»، اعضای فعال مراکزکانون به نماینگی ازکودکان لرستان با سیدموسی خادمی استاندارلرستان دیدار و با اهدای لوح ازایشان تجلیل کردند.

به گزارش روابط عمومی کانون لرستان، همزمان با اولین روز از«هفته ملی کودک» جمعی ازاعضای فعال مراکزکانون به نماینگی ازکودکان لرستان با سیدموسی خادمی استاندارلرستان دیدارکردند.

براساس این گزارش: این دیدارصمیمی درحالی انجام شدکه کودکان برگزارکننده برنامه بودند، هلیاچنگایی عضومرکز3خرم آبادمجری برنامه بودوخوانش بیانیه کودکان رابرعهده داشت، محمدحسین جمیاری عضومرکزسیارشهری قرآن راتلاوت کرد، مهنا محمودی طلایی عضومرکزفراگیر به نمایندگی ازکودکان ونوجوانان فراگیر، خواستار توسعه این مراکزشد، آریسارجبیان عضومرکزشماره5خرم آبادمتن لوح تقدیر راخواند وآنرا تقدیم استاندارکرد و پانته آ ولی زاده عضومرکزشماره5 خرم آباد، گزارش فعالیت های کانون را قرائت کرد.

دربخشی ازاین دیدار، لوح تقدیر توسط اعضا به سیدموسی خادمی استاندارلرستان اهداشد.

متن لوح تقدیر:

به نام خدای مهربان کودکان

"مَنْ عَبَدَاللهَ حَقَّ عِبادَتِهِ، آتاهُ اللهُ فَوْقَ أمانیهِ وَ کِفایَتِهِ

هرکس خداوند متعال را با صداقت و خلوص، عبادت و پرستش نماید; خدای متعال او را به بهترین آرزوهایش می رساند و امور زندگیش را تأمین می نماید.

"امام حسین علیه السلام"

تقدیرنامه

جناب آقای دکتر سیدموسی خادمی استاندارمحترم و اندیشمند لرستان

امروز یکی از زیباترین روزهای خدابود که با شما و درکنارشما به ما ارزانی شد. به عنوان الگوی رفتاری ما درجامعه نشان دادید که حرمت و احترام به حقوق مادی ومعنوی کودکان برای تان چقدر مهم و ارزشمنداست. ما کودکان لرستانی ضمن ارج نهادن به تفکر والا و انسانی شما، قول می دهیم باعنایت خداوند مهربان و باحمایت و درایت شما، برای ترویج فرهنگ خوب زیستن و خوب فکرکردن مبتنی بر فرهنگ ایرانی-اسلامی و سلامت فکری و رفتاری؛ سفیران شادی، مهربانی و فرزندانی پاک و تلاشگر برای فردای ایران اسلامی باشیم.

امضاء کنندگان زیر به پاس حضور ارزشمندتان دراستان لرستان و مدیریت عالمانه به ویژه نگاه فرهنگی وانسانی تان به کودکان وجهان کودکان، ازشما تقدیر و این لوح را تقدیم حضورتان می کنیم.

باشد که خدای کودکان همواره یاریگرتان باد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =