بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی «مرحله استانی » در اصفهان آغاز شد:

بیست و یکمین جشنواره استانی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان با شعار "خوب زندگی کردن،تمرین می خواهد"در 3بخش عمومی ،تخصصی و علمی ،با حضور 42 قصه گو آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اصفهان ،بیست و یکمین جشنواره بین المللی "قصه گویی"کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان با شعار «خوب زندگی کردن تمرین می خواهد »22 مهرماه با حضور 42 قصه گو آغاز به کار کرد.

بر اساس این گزارش از مجموع 42 نفر قصه گو ،11نفر از استان اصفهان به مرحله منطقه ای راه می یابند که شامل 5 برگزیده در بخش زنان و مردان ،3پدر بزرگ و مادر بزرگ ،3برگزیده در بخش دختران و پسران می باشند.

این جشنواره در سه بخش عمومی و تخصصی و علمی برگزار می شودکه بخش عمومی،قصه های 90 ثانبه در قالب فیلم مستند روایت می شود. بخش تخصصی به قصه گویی کلاسیک و خلاق اختصاص دارد و دختران و پسران 14تا18 سال،زنان و مردان 18 سال به بالا ،و مادربزرگ ها و پدربزرگ ها در این مرحله شرکت می کنند .

گفتنی است پس از برگزاری جشن های قصه گویی مراکز کانون  در شهریور ماه 394نفر در بخش قصه 90 ثانیه ،152 نفر در بخش قصه گویی تخصصی و 23 نفر در بخش مقاله ثبت نام نموده اند.

این رویداد فرهنگی تا سه شنبه 24 مهرماه در مجتمع فرهنگی هنری کانون استان اصفهان ادامه خواهد داشت و برگزیدگان به مرحله منطقه ای راه خواهند یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =