کد خبر: 282823
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰
بازدید 656
پویش تا رویش در کانون آرادان

طرح کتاب‌خوانی «پویش تا رویش» به همت مربیان مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری آرادان در مدارس اجرا می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، بیتا نشان‌شاهجویی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آرادان از اجرای طرح کتاب‌خوانی با عنوان «پویش تا رویش» در مدارس این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح در راستای پویش «فصل گرم کتاب» با هدف توسعه و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی ویژه مخاطبان کودک اجرا می‌شود.

شاهجویی در ادامه افزود: طرح «پویش تا رویش» از ابتدای سال تحصیلی در قالب میهمان ناخوانده وارد مدارس شد و مربیان کانون در برنامه صبح‌گاه دانش‌آموزان به‌ویژه پایه‌های سوم و چهارم با استفاده از ۴۰ عنوان کتاب متناسب گروه سنی اعضای شرکت‌کننده در طرح کانون‌مدرسه سال گذشته، به اجرای فعالیت پرداختند و اعضا را به مطالعه تشویق کردند.

وی هدف اصلی از اجرای این طرح را پیگیری کتاب‌های برنگشته، جذب و پایدارسازی اعضا عنوان و خاطرنشان کرد: کودکان در زمان برگشت کتاب‌های امانتی خود چکیده و بخش دوست‌داشتنی کتاب را در کاغذی یادداشت و به مربیان تحویل می‌دهند و تمامی آثار اعضا در پانلی از این طرح در مدرسه و کانون پرورش فکری نصب می‌شود.

شاهجویی در پایان گفت: این طرح تا پایان آبان‌ماه ادامه دارد و از اعضایی که مشارکت بیشتری داشته باشند در هفته کتاب و کتاب‌خوانی تجلیل می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =