فعالیت‌ها و ظرفیت‌های کانون پرورش فکری سمنان قابل تقدیر است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان در حاشیه جشنواره قصه‌گویی از مجتمع فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری سمنان بازدید و با مدیرکل کانون این استان گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، نادر مالکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان طی بازدیدی از مجتمع فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان با مهدی جمال مدیرکل کانون این استان دیدار و از نزدیک در جریان روند پیشرفت فیزیکی و طرح‌های عمرانی قرار گرفت.

مالکی که عنایت ویژه‌ای به کانون پرورش فکری و فعالیت‌های کاربردی این نهاد تخصصی حوزه‌ی کودک و نوجوان دارد، با توجه به تأثیر این فعالیت‌ها در مخاطبان کودک و نوجوان، توسعه‌ی فضاهای علمی و آموزشی و تجهیز مراکز فرهنگی‌هنری کانون در سراسر استان را خواستار شد.

وی ضمن اعلام آمادگی همه‌جانبه‌ی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برای حمایت از پروژه‌های احداث مراکز فرهنگی‌هنری به‌ویژه در مناطق حاشیه‌نشین و کم‌برخوردار، فعالیت‌ها و افتخارات اعضا و مربیان کانون پرورش فکری را شایسته تقدیر دانست.

مدیرکل کانون استان سمنان با تبیین رسالت و اهداف کانون و ارائه گزارش کوتاهی از طرح‌های عمرانی اجراشده در سال‌های اخیر بر لزوم توسعه‌ی فضاهای علمی، فرهنگی و آموزشی به‌ویژه در مناطق محروم و روستایی تأکید کرد.

جمال در پایان این دیدار از رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان خواستار پیگیری در زمینه اختصاص و افزایش اعتبارات ویژه برای انجام پروژه‌های عمرانی و فعالیت‌های شاخص کانون پرورش فکری شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =