کد خبر: 282926
تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹
بازدید 669
آموزش تکنیک خراش به کودکان دارای نیازهای ویژه در کانون سمنان

اعضای فراگیر مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون پرورش فکری سمنان با راهنمایی مربی کارگاه هنری، تکنیک خراش را تجربه کردند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، مربیان فرهنگی و هنری مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون پرورش فکری سمنان در مدرسه پیام نو به اعضای فراگیر (کودکان دارای نیازهای ویژه)، کار با کاغذ و تا و تکنیک خراش را آموزش دادند.

بر اساس این گزارش، گلنساء شاهی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون سمنان اظهار داشت: سمیه حیدریان مربی کارگاه هنری در نخستین جلسه از سال تحصیلی جدید به‌منظور تقویت مهارت‌های فردی و آشنایی با جذابیت‌های نقاشی، تکنیک خراش یا اسکراچ‌برد را با زبانی ساده و گویا به اعضای فراگیر آموزش داد.

 وی در ادامه با اشاره به امانت کتاب و هم‌چنین برگزاری کارگاه کاردستی کار با کاغذ و تا ویژه این اعضا، افزود: آموزش به کودکان دارای نیازهای ویژه مانند کودکان عادی بسیار مهم است و می‌تواند سبب تسهیل در یادگیری و آموزش مهارت‌های اجتماعی، مهارت‌های ابراز وجود، کاهش استرس و اضطراب، افزایش قدرت شناخت و ادارک در این کودکان شود.

شاهی در پایان، هدف از این برنامه را توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه، ایجاد فرصت برابر برای بهره‌مندی کودکان دارای نیازهای ویژه از کتابخانه تخصصی کودک و نوجوان، تقویت اعتماد به نفس در اعضا، آموزش خلاقیت با رنگ‌ها و طرح‌ها، عنوان و خاطرنشان کرد: مربیان کانون پرورش فکری ماهی یک‌بار در مدرسه پیام نو حضور یافته و برای اعضای فراگیر خود به اجرای فعالیت می‌پردازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =