ترسیم چشم‌انداز، لازمه‌ی رشد همه‌جانبه است

ترسیم چشم‌انداز و انضباط مالی، لازمه‌ی رشد همه‌جانبه محسوب‌می‌شود و این مهم نیز نیازمند ظرفیت‌سازی و افزایش خودباوری است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، امیرحسین آزادی وفا درگردهم‌آیی رئیسان امورمالی و مسوولان ذیحسابی کانون کشور با بیان این مطالب افزود: هنگامی که نگاه مثبت تبدیل به باورشود، درقالبی نظام‌مند به تحقق اهداف سازمانی کمک‌می‌کند.

معاون توسعه و مدیریت منابع کانون هم‌چنین با مهم ارزیابی‌کردن تربیت نیروی انسانی کارآمد و ارایه‌ی آموزش‌های مناسب به آنان گفت: تمامی مدیران موظف به کادرسازی هستند و بهره‌گیری از ظرفیت‌ نیروی‌های درون سازمانی بایستی دراولویت برنامه‌ها قرارداشته‌باشد.

آزادی‌وفا درعین حال نگاهی به تلاش‌های فردی کارکنان کانون، به‌ویژه‌ همکاران حوزه‌ی مالی این مجموعه‌ی فرهنگی داشت و با تاکید برضرورت تجربه‌اندوزی و لزوم  به‌روزرسانی و ارتقای آگاهی‌ها از سوی آنان افزود: هدف‌گذاری، لازمه‌ی پیشرفت محسوب‌می‌شود و مهارت‌آموزی، مطالعه و ایجاد ارتباط قانع‌کننده و مطمئن با مخاطبان نیزازجایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

او درادامه، رئیسان مالی و مسوولان ذیحسابی را مسوول سلامت مالی دستگاه‌ها دانست و با تبیین این مساله که مدیریت منابع و هزینه‌ها، ارایه‌ی مشورت‌های مناسب، نگهداری پیشینه‌های مالی و اشراف برقوانین، از رسالت‌های فعالان این عرصه است، تصریح‌کرد: نگاه بلندپروازانه و بهره‌گیری از فن‌آوری‌های نوین نیز در نیل به اهداف تاثیرگذارخواهدبود.

اهمیت پرداختن به مسایل رفاهی و توجه به دغدغه‌های همکاران نیز از دیگر موضوع‌های مورد توجه آزادی‌وفا بود و وی با اشاره به ساختارهای مالی و اداری کانون اظهارداشت: این مهم مورد توجه مدیرعامل و همکاران ستادی است و از این رو دراختیارقراردان بن‌کارت و بازنگری در چارت سازمانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دردستورکارقراردارد.

وی هم‌چنین از راه‌اندازی صندوق قرض‌الحسنه کانون در تمامی استان‌های کشور خبرداد و از دست‌اندرکاران حوزه‌ی مالی خواست تا به شکلی هدف‌مند برای تدوین اساس‌نامه آن اقدام‌کنند.

معاون توسعه و مدیریت منابع کانون درپایان سخنان خود ضمن قدردانی از همکاران ستادی و کارکنان کانون استان گیلان در برگزاری گردهم‌آیی رئیسان مالی و مسوولان ذیحسابی گفت: این گردهم‌آیی افزون بر انتقال آموزه‌های مناسب به همکاران، نگاهی ویژه به ایجاد فرصت‌های لازم برای هم‌اندیشی دارد و امیدوارم این امر زمینه‌های لازم را برای رشد هرچه بیشتر توان‌مندی‌ همکاران فراهم‌کند.

گفتنی است، گردهم‌آیی رئیسان امور مالی و مسوولان ذیحسابی کانون کشور روزهای دوم و سوم آبان ماه ۱۳۹۷ در زیباکنار استان گیلان برگزارشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =