کد خبر: 282957
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶
بازدید 629
کودکان گمیشانی حامیان محیط‌زیست

مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گمیشان با همکاری ادارات محیط‌زیست، دامپزشکی و شرکت خدماتی سلامت گلستان اقدام به برگزاری کارگاه‌های آموزشی و برنامه‌های متنوع فرهنگی‌هنری با موضوع محیط‌زیست کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری گلستان و به گفته‌ی شهروز بائی مربی‌مسئول مرکز در این برنامه که با توجه به اهمیت محیط‌زیست و نقش آن در زندگی انسان‌ها و موجودات با حضور بیش از۶۰ کودک پسر و ۳۰ آموزگار برگزار شد، محمدیان مسئول آموزش اداره‌کل محیط‌زیست استان گلستان اقدام به برپایی کارگاهی با موضوع حفظ و مراقبت از محیط زیست، آب ، هوا، خاک، دریا و تالاب‌ها برای شرکت‌کنندگان کرد.

هم‌چنین اسمعیل پژوهنده رئیس اداره دامپزشکی شهرستان گمیشان در قالب کارگاه آموزشی برای معلمان و دانش‌آموزان در خصوص سلامت و مراقبت از حیوانات، دام‌ها و پرندگان به بیان مباحثی آموزشی پرداخت.

در ادامه علی بیانی رئیس اداره محیط‌زیست شهرستان‌های گمیشان و بندرترکمن در خصوص روش‌های هم‌یاری و همکاری مردم در حفظ و حراست از محیط‌زیست با حاضران گفت‌وگو کرد.

در پایان بچه‌ها با حضور در ایستگاه نقاشی، بایدها و نبایدهایی را که در این کارگاه‌ها آموختند بر روی کاغذ به تصویر کشیدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =