اجرای فعالیت‌های فرهنگی‌هنری در سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب شهرکرد

شاهنامه‌خوانی، قصه گویی، شعر خوانی، اجرای نمایش از جمله فعالیت‌هایی است که در سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب توسط اعضا و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان چهارمحال و بختیاری: اعضا و مربیان کانون همزمان با برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب شهرکرد به اجرای فعالیتهای فرهنگی‌هنری پرداختند.

اجرای شاهنامه خوانی توسط امیر محمد موسایی و زهرا نادری در افتتاحیه، اجرای نمایش و شعر خوانی در عصر اولین روز این نمایشگاه از جمله فعالیتهای انجام شده توسط کانون است.

قرار است در روزهای آتی نیز برنامه هایی نظیر قصه گویی، نمایش خلاق، شعر خوانی و ...توسط مربیان و اعضای کانون در محل نمایشگاه بزرگ کتاب برگزار شود.

گفتنی است ایستگاه نقاشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جهت استفاده علاقه مندان از 9 الی 14 آبان ماه 1397 در این نمایشگاه دایر خواهد بود.

سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب چهارمحال و بختیاری از 9 الی 14 آبان ماه 1397  ، هر روز از ساعت ۹ تا ۱۲:30 و ۱۵:30 تا ۲۰  در محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی واقع در میدان دفاع مقدس شهرکرد پذیرای عموم علاقمندان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =