کد خبر: 283980
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰
هشت کتاب کانون در بسته‌ی آذر ۹۶ لاک‌پشت‌پرنده

هشت کتاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بسته‌ی بیست‌وهفتم لاک‌پشت‌پرنده و به مناسبت اول آذر روز کتاب‌گردی قرار گرفته و به خانواده‌ها و مخاطبان پیشنهاد شده است.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، گروه داوری لاک‌پشت پرنده به مناسبت‌های مختلف فهرستی از بهترین کتاب‌های گروهِ ادبیات، دین و علوم انسانی، علمی و آموزشی، هنر و سرگرمی و آثار منتشر شده برای کودکان زیر پنج سال را معرفی و از خانواده‌ها دعوت می‌کند تا با حضور در کتاب‌فروشی‌ها و خرید کتاب‌های کودک و نوجوان، در این حرکت فرهنگی شرکت کنند.

 بر اساس این گزارش در بسته‌ی پیشنهادی شماره بیست‌وهفتم، بهترین کتاب‌های پاییز ۱۳۹۶ که موفق به دریافت سه تا پنج لاک‌پشت پرنده شده‌اند، معرفی شده است که در این فهرست نام کتاب‌ «خاله پیرزن» به نویسندگی و تصویرگری راشین خیریه با دریافت پنج لاک‌پشت، و «دعاهایی برای صلح جهانی» اثر جین گودال با ترجمه‌ی نفیسه‌ اعرابی، مجموعه‌ی شش جلدی «ماجراهای نابغه‌ عصر حجر» اثر جری بایلی و فلیسیالاو با ترجمه‌ی مجید عمیق و  «شکل‌ها و حرف‌ها» اثر علی خدایی با دریافت چهار لاک‌پشت‌پرنده از کانون به چشم می‌خورد.

«یک جای بهتر» نوشته‌ی پریسا یاورزاده، «خرگوش باهوش» نوشته‌ی حسین فدایی‌حسین، «اسرار خانه‌ کبوتران» اثر سوب‌ها دراسین‌گوپتا با ترجمه‌ی شهناز صاعلی و «در سکوت ماسه‌ها» نوشته‌ی کمال شفیعی از تولیدات کانون نیز موفق به دریافت سه لاک‌پشت پرنده شدند.

گفتنی‌است پیش از این نیز در فهرست بسته‌های پیشنهادی گروه لاک‌پشت‌پرنده که به مناسبت‌های مختلف منتشر شد، تعداد زیادی از کتاب‌های داستانی و رمان نوجوان کانون به مخاطبان معرفی شده بود.

گروه داوری لاک‌پشت پرنده متشکل از معصومه انصاریان، محمود برآبادی، جعفر توزنده‌جانی، شکوه حاجی‌نصرالله، مینا حدادیان، شیوا حریری، شادی خوشکار، فاطمه زمانی، علی‌اصغر سیدآبادی، گیسو فغفوری، حدیث لزرغلامی، نلی محجوب، مریم محمدخانی، فرمهر منجزی و رویا میرغیاثی هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =