برگزیدگان هجدهمین جشنواره استانی نمایش عروسکی کانون قزوین معرفی شدند

هیات داوران، برگزیدگان هجدهمین جشنواره استانی نمایش عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین را معرفی کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در پی برگزاری هجدهمین جشنواره استانی نمایش عروسکی در کانون استان قزوین در تاریخ ۱۵ آذر ۱۳۹۷، هیات داوران برگزیدگان این جشنواره را معرفی کردند.

از بین ۷ نمایش شرکت کرده در این جشنواره، نمایش«دیو و نمکی»(کاری از اعضای دختر مرکز فرهنگی و هنری محمدیه) به کارگردانی سید احسان امامی به عنوان نمایش برگزیده شناخته شد.

در بخش عروسک گردانی، رتبه اول به مائده عسگری و کیمیا محمدی درگاه عروسک گردان دیو در نمایش«نمکی و دیو »رسید و در بخش صداپیشگی فرشته گودرزوند چگینی صدا پیشه نمکی و کیمیا محمدی درگاه صداپیشه دیو در این نمایش رتبه اول را کسب کردند، هم‌چنین سید احسان امامی در کارگردانی، طراحی و اجرای دکور و موسیقی هم برای این نمایش رتبه اول را به دست آورد و در بخش نمایش‌نامه نویسی به اتفاق فرزانه بیگدلی رتبه اول را کسب کرد.

در بخش طراحی و ساخت عروسک، رتبه اول به پریسا کرمی برای نمایش «غازی که می خواست غاز باشد»(کاری از اعضای مرکز الوند) رسید و در بخش بروشور رتبه اول را پرستو رحمانی برای طراحی و اجرای بروشور نمایش « در جستجوی قطعه گمشده »(اثر اعضای مرکز تاکستان یک )از آن خود کرد.

در ادامه، در بخش کارگردانی رتبه دوم برای نمایش «جادوگر بیکار» (کاری از اعضای مرکز مجتمع )به نرگس عقیلی رسید و مهری قهوه‌چی و علی علیزاده برای نمایش «با» (اثر اعضای مرکز آوج) و پرستو رحمانی برای نمایش «در جستجوی قطعه گمشده » رتبه سوم را به دست آوردند.

در بخش نمایش‌نامه نویسی رتبه دوم از آن مهدی مردانی برای نمایش‌نامه«سیاه،سفید ،قهوه ای» (کاری از اعضای مرکز شماره سه )قزوین شد.

در طراحی و اجرای دکور، پرستو رحمانی، نسیم طاهری و فاطمه رحمانی برای نمایش «قطعه گمشده »رتبه دوم و نجوا تقی صباغ ها برای نمایش « سیاه، سفید، قهوه ای »رتبه سوم را به دست آوردند.

        در بخش طراحی و ساخت عروسک، سید احسان امامی برای نمایش « نمکی و دیو»رتبه دوم را به دست آورد و رتبه سوم از آن نجوا تقی صباغ ها برای نمایش «سیاه، سفید، قهوه ای »شد.

در بخش موسیقی رتبه دوم علی علیزاده برای نمایش «با »رسید و مهدی مردانی برای نمایش «سیاه ، سفید ، قهوه ای »رتبه سوم را کسب کرد.

رتبه دوم عروسک گردانی را محمد امین گلبان عروسک گردان روباه در نمایش «سیاه ، سفید ، قهوه ای »کسب کرد و فاطمه ملایی عروسک گردان غاز برای نمایش « غازی که می خواست غاز باشد »رتبه سوم را کسب کرد.

در بخش صداپیشگی، رتبه دوم را مائده ابراهیم پور صدا پیشه غاز در نمایش«غازی که می خواست غاز باشد » و محمد امین گلبان صداپیشه روباه در نمایش«سیاه ، سفید ، قهوه ای»و رتبه سوم را مهدیار حافظی صدا پیشه گاو قهوه ای در نمایش « سیاه، سفید، قهوه ای » و امیر حسین ارجی صدا پیشه پسر تقلیدکار در نمایش « تو داری چیکار می کنی»(کاری از اعضای مرکز مجتمع)به دست آوردند.

 داوران این جشنواره«سیدقاسم قوامی»(کارشناس مسوول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری قزوین)، «احمدتیموری»نویسنده و کارگردان واحد نمایش کانون استان و «آزاده میربها» مربی مسوول مرکز فرهنگی و هنری شریفیه و فعال عرصه نمایش بودند

نمایش برگزیده این جشنواره به مرحله بعدی راه پیدا می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =