نشست مربیان مسوول مراکز در کانون کرمان برگزار شد

تقویت انتقادپذیری، مدیریت قوی و تلاش برای پرورش نسلی با ایمان از موارد مورد تاکید مدیرکل کانون کرمان در نشست مربیان مسوول مراکز بود.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون کرمان، محسن روحی در این نشست با بیان این‌که توانایی افراد در سطح درک آن‌ها از جزئیات است، افزود: انتظار می‌رود که همکاران در برگزاری برنامه‌ها و انجام فعالیت‌ها به جزئیات نیز توجه کنند.

وی  نظم و انضباط یک مرکز را نشان‌دهنده‌ی شخصیت مربی، مدیر و در مجموع کانون دانست و گفت: مدیریت از دو بخش علم و هنر تشکیل شده است که درصدبندی هر یک از این بخش‌ها در یک مدیریت قوی با توجه به افراد و شیوه‌ی کار متفاوت است.

وی تاکید کرد: توانمندی در ایجاد هماهنگی درست بین افراد یک مجموعه مهم‌ترین بخش یک مدیریت قوی است که این مهم می‌تواند در رسیدن به اهداف و برنامه‌های کانون اثربخش باشد.

مدیرکل کانون کرمان با بیان این‌که در فضای مراکز مربی مسوول در وهله نخست یک مربی یادآورشد: برای پیروزی در هر امری همه باید مشارکت و همکاری داشته باشند، همه‌ی ما سختی‌ها، کمبودها و مشکلات کار را می‌دانیم اما هنر این است که با ظرفیت موجود به بهترین شکل وظایف خود را انجام دهیم.

روحی با تاکید بر پذیرش انتقاد سازنده، گفت: اگر می‌خواهید به رفتار حسنه برسید؛ توانایی پذیرش نقد از سوی دیگران را در خود تقویت کنید.

این مسوول همچنین با استناد به فرموده مقام معظم رهبری( مدظلله‌العالی) گفت: فعالیت‌های کانون ابزار انتقال ایمان به کودکان و نوجوانان است، اگر افراد با ایمان تربیت کنیم این فرد برای آینده مملکت نیز قابل اعتماد و کارآمد است.

وی همچنین از تلاش و همکاری مربیان و همکاران ستادی در برپایی مرحله‌ی منطقه‌ای بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =