کد خبر: 284546
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲
بازدید 1045
گرامی‌داشت هفته‌ی پژوهش در کانون سمنان

مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری استان سمنان با اجرای فعالیت‌های علمی و فرهنگی، هفته‌ی پژوهش را گرامی داشتند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری در هفته‌ی پژوهش، مخاطبان کودک و نوجوان را در قالب کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی، بازدیدهای علمی و... با روش‌های یک فعالیت تحقیقی آشنا کردند.

بر اساس این گزارش، ویژه‌برنامه‌ی پژوهش با مشارکت مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری میامی و اداره محیط زیست این شهرستان در مدرسه شهید طاهری ویژه اعضای طرح «کانون، مهارت، زندگی» برگزار شد.

۷۰ دانش‌آموز پایه چهارم مدرسه حکمت و خدیجه کبری از کارگاه نجوم مجتمع فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری سمنان در هفته پژوهش بازدید داشتند.

مهدی جمال مدیرکل کانون استان سمنان در هفته‌ی پژوهش با اهدای لوح سپاس از اعضای پژوهشگر برتر و مربیان اقدام‌پژوه، قدردانی کرد.

سیده‌نسرین سجادیان مدیرکل آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کشور نیز با اهدای لوح سپاس از رابط و اعضای نهاد اقدام‌پژوهی این استان، قدردانی کرد.

زنگ پژوهش با همکاری مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری شاهرود و بسطام در دبیرستان پسرانه امام خمینی(ره) نواخته و از ملیحه آقاحسینی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون بسطام و سه عضو دختر نوجوان پژوهشگر از سوی شهرداری و شورای اسلامی این منطقه، تجلیل شد.

کارگاه آموزشی پژوهش ویژه اعضای نوجوان در مراکز فرهنگی‌هنری کانون مهدی‌شهر و شماره دو کانون شاهرود برگزار شد.

۳۰ دانش‌آموز دختر مدرسه فجر، عضو طرح «کانون، مهارت، زندگی» مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون پرورش فکری سمنان در گروه‌های پنج‌نفره با راهنمایی مربیان به انجام فعالیت تحقیقی پرداختند.

کارگاه علمی‌آموزشی «الیاف و غذا» با هدف آشنایی بیشتر مخاطبان کودک و نوجوان با سبد غذایی سالم در مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری بیارجمند برگزار شد و اعضا در این کارگاه پس از نمایش فیلم «دانا و مانا» به انجام فعالیت تحقیقی پرداختند.

نشست تخصصی «پژوهش در مسیر مؤفقیت» با دعوت از کارشناس این حوزه و اعضای پسر نوجوان، در مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون دامغان برگزار شد.

اعضای مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون شاهرود نیز در آیین گشایش پژوهشگاه نوجوان به‌منظور نوآوری در فعالیت‌های علمی با انواع سنگ‌ها و کانی‌ها آشنا شدند و به انجام تحقیق درباره‌ی نقش فسیل‌ها در طبیعت پرداختند.

اعضای باشگاه کتاب‌خوانی مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون دامغان از محیط زیست بازدید و در کارگاه آموزشی با چگونگی روش انجام یک تحقیق میدانی آشنا شدند.

گفتنی است؛ کارگاه پژوهش با دعوت از دو نویسنده و پژوهشگر ویژه دانش‌آموزان پایه ششم مدرسه شاهد عضو طرح «کانون، مهارت، زندگی» نیز در این مرکز برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =