کد خبر: 284669
تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۸
آموزش مهارت های زندگی در کانون

نشست آموزشی تشویق کودکان به مطالعه و تقو یت روحیه پرسشگری و تر بیت فرزند پژوهشگر با حضور والدین اعضاء کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان چهار محال و بختیاری: اولین نشست آموزشی تشو یق به مطالعه و تقویت روحیه پر سشگری و تربیت فرزند پژوهشگر با حضور والدین اعضاء کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بن برگزار شد.

بر این اساس این نشست با حضور بیش از 30 نفر از والدین اعضا و با تدریس دهقانی مشاور و کار شناس آمو زش و پرورش طی دوساعت با هدف آموزش مهارت های زندگی به اعضا و آگاهی بخشی به والدین صورت گرفت.

جذب و پایدارسازی اعضا و افزایش شناخت والدین و مسئولین آموزش وپرورش از کانون وفعالیت‌های آن از جمله اهداف فرعی این نشست محسوب می‌شد. 

در این نشست مدرس این مبحث ضمن مثبت دانستن فضای شاد کانون به والدین اعضا توصیه کرد که سعی کنند همراه فرزندانشان برای امانت کتاب به کانون بیایند تا اهمیت کتاب بر فرزندانشان بیشتر شود.

 وی در خصوص تقویت رو حیه پرسشگری در کودکان  افزود:  خانواده ها باید از همین کودکی روحیه تحقیق را در کودکان خود تقویت کنند .

دهقانی تاثیر تقویت روحیه تحقیق و پرسشگری در کودکان را در تشویق به مطالعه و پیشرفت تحصیلی آنان غیر قابل انکار دانست و در پایان به سوالات والدین به صورت پرسش و پاسخ جواب داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =