خدمات فرهنگی‌ و هنری کانون پرورش فکری اثربخش است

فرماندار شهرستان مینودشت در نشستی مشترک با مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان، خدمات فرهنگی‌ و هنری این مجموعه را شایسته‌ی کودکان و نوجوانان دانسته و از تلاش دست‌اندرکاران این نهاد تخصصی قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری گلستان، سیدرضا طباطبایی فرماندار مینودشت در این نشست که مدیرکل کانون گلستان به دیدار او رفته بود ضمن تبریک انتصاب محبوبه رجب‌نسب به عنوان مقام ارشد کانون گلستان، فعالیت در حوزه‌ی کودک و نوجوان را کاری دشوار عنوان کرده و از تلاش این مجموعه در راستای توجه به نیازهای روز جامعه و پرورش هدفمند استعدادهای کودکان و نوجوانان قدردانی کرد.

وی در ادامه با اشاره به افتخارآفرینی کودکان و نوجوانان مینودشتی در عرصه‌های مختلف، نقش هدایت‌گری مربیان متخصص و متعد کانون پرورش فکری را مهم تلقی کرده و حمایت خود را از طرح و برنامه‌های این مجموعه اعلام کرد.

محبوبه رجب‌نسب مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان در این دیدار که کارشناساس ارزیابی و عملکرد استان و سرپرست مرکز فرهنگی‌هنری کانون مینودشت او را هم‌راهی می‌کردند، ضمن قدردانی از نگاه ارزشمند فرماندار به حوزه‌ی کودک و نوجوان و هم‌راهی ایشان با مجموعه‌ی کانون پرورش فکری مینودشت بیان کرد: هر تحولی در کشور از سرمایه‌گذاری بر روی نیروی انسانی صورت می‌پذیرد و فرهنگ‌سازی در حوزه‌ی کودک و نوجوان ماندگارترین سرمایه‌گذاری در جامعه محسوب می‌شود.

وی با اشاره به کمبودهای فرهنگی در سطح جامعه بیان کرد: ترسیم اهداف و سیاست‌های فرهنگی هر یک از نهادها اگر از نگاه تخصصی و تاثیرگذار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان انجام شود در کوتاه‌ترین زمان بخش عمده‌ی از راه‌کارهای علمی در بخش‌های وسیع جامعه به شکل غیرمستقیم و جذاب برای کودک و نوجوان بازگو شده و جامعه‌ی فرهنگی پدیدار می‌شود.

حمایت در خصوص راه‌اندازی کتاب‌خانه سیار روستایی شهرستان مینودشت، مساعدت مالی در خصوص تقویت ظرفیت‌های موجود فرهنگی و هنری و طرح ضرورت مشارکت و هم‌افزایی دستگاه‌ها فرهنگی و اجرایی با کانون پرورش فکری در جلسات شورای اداری فرمانداری، بخش‌هایی از دغدغه‌ها و انتظارات مطرح‌ شده‌ی محبوبه رجب‌نسب در دیدار با فرماندار بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =