برگزاری کارگاه آموزشی مخاطب شناسی در مرکز فرهنگی هنری کانون میناب

کارگاه آموزشی مخاطب شناسی با حضور معاون و معلمان هنرستان دخترانه کاردانش و فنی حرفه ای کاوش در مرکز فرهنگی هنری کانون برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون هرمزگان، کارگاه آموزشی مخاطب‌شناسی در مرکز فرهنگی هنری کانون میناب و با تدریس سیده حمیده حسینی مربی فرهنگی این کانون برگزارشد.

حسینی در این نشست که با حضور معاونان، معلمان هنرستان دخترانه کار و دانش و فنی حرفه‌ای کاوش برگزارشد در خصوص شناخت مخاطب نوجوان درتحکیم و برقراری ارتباط گفتگو شد.

حسینی ضمن معرفی فعالیت‌های کانون و نقش آن در پرورش تفکر در کودکان ونوجوانان نقش خانواده را در تربیت و پرورش فرزندان ضروری دانست و گفت:

فرد در هر شرایط محیطی که  پرورش می‌یابد رفتارها خاص خود را بروز می‌دهد، مخاطبین نیز هرکدام دارای روحیات و بهره هوشی متفاوت اند و بر همین اساس نیازمند توجه خاص در امر تعلیم و تربیت هستند.

ویژگی‌های جسمانی دختر و پسر نوجوان، پیشرفت‌های شناختی در نوجوانی، فرایندهای فکری وخطرپذیری نوجوان، اصول اخلاقی و ارزشی در نوجوانی، عزت نفس، بلوغ و... محتوای کارگاه آموزشی بود.

در این نشست همچنین معلمان با کاربرد قصه وقصه‌گویی و چگونگی درمان مشکلات روانی با قصه‌گویی آشنا شدند.

در بخشی از این کارگاه، با توجه به رویکرد آموزشی نشست از معلمان خواسته شد تا قصه گویی کنند معلمان با انتخاب یک قصه، دلیل انتخاب و چگونگی ارائه به مخاطب را توضیح دادند.

این کارگاه باحضور ۳۵ نفراز معلمان هنرستان کاوش در مرکز فرهنگی هنری کانون میناب برگزار شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =