قاصدک سیار کانون خراسان جنوبی  با نمایش و فیلم به مناطق محروم می‌رود

طی مراسمی از اولین خودروی نمایش سیار کانون پرورش فکری استان خراسان جنوبی با عنوان «قاصدک» با حضور مسوولان ارشد کانون کشور رونمایی شد تا سفری مهیج با نمایش عروسکی و اکران فیلم برای این قاصدکِ هنرمند آغاز شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان جنوبی، اولین خودروی نمایش سیار کانون استان با عنوان «قاصدک» صبح امروز 27 دی ماه 1397 در کانون شماره یک و فراگیر بیرجند، با حضور حسین ربانی غریبی معاون تولید، حامد رهنمایی مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل، روح ا... کاظمی‌زاده مدیر کل نظارت بر انتشارات و حامد میرزا حسینی مدیر نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون کشور آغاز به کار کرد.

  طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان در  مراسم رونمایی از  اولین خودروی نمایش سیار کانون گفت: قاصدک فیلم و نمایش سیار کانون با هدف، انتقال مفاهیم اجتماعی، اخلاقی در قالب نمایش، تمرین خوب زندگی کردن، ایجاد روحیه  شادابی، نشاط  و کاهش آسیب‌های اجتماعی راه‌اندازی شد.  

حمیدی اضافه کرد:  قاصدک نمایش سیار کانون در طول سال به دیدار  کودکان ساکن در مناطق محروم که دسترسی آسان برای تماشای نمایش‌های عروسکی و تازه‌ترین فیلم‌های کودک و نوجوان را ندارند، خواهد رفت تا لذت تماشای  نمایش‌ها و فیلم  را با قاصدک کانون تجربه کنند.   

مدیر کل کانون خراسان جنوبی خاطر نشان کرد:این قاصدک سیار هنرمند در اولین اجرا، بچه‌ها را به دیدن نمایش عروسکی«نخودی» دعوت کرد که یک نمایش شاد و مهیج است.

بر اساس این خبر، به مناسبت گرامی‌داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، قاصدک نمایش سیار کانون پرورش فکری تا پایان امسال با  40 نمایش عروسکی و فیلم به دیدار کودکان به ویژه کودکان مناطق محروم خواهد رفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =