بازدید مسئولان استانی خراسان جنوبی از نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب کانون

با برگزاری نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب در بیرجند، مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی از غرفه کانون بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان خراسان جنوبی، طی بازدید مسئولان استانی از نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی  که از 9 تا 14 بهمن ماه 1397 در محل نمایشگاه دائمی بیرجند برگزار شد، نفیسه نخعی مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و محمد علی واقعی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی ازجمله مسئولانی بودند که از غرفه کانون بازدید کردند.

نفیسه نخعی در این بازدید نقش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را در تقویت و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان بسیار تأثیرگذار دانست و گفت: کودکان و نوجوانان با حضور در مراکز فرهنگی هنری علاوه بر شناخت توان‌مندی‌های خود، بسیاری از مهارت‌های زندگی را به طور غیرمستقیم می‌آموزند و از آن‌چه آموخته‌اند در بزرگ‌سالی برای بهتر زندگی کردن، بهره می‌برند.

هم‌چنین علی واقعی مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی، با حضور در غرفه کانون پرورش فکری ضمن قدردانی از تلاش کانون گفت: کانون و آموزش و پرورش مخاطبان مشترک و اهداف مشترکی دارند و همراهی این دو مجموعه با یک‌دیگر، زمینه موفقیت کودکان و نوجوانان این مرز و بوم را در حوزه‌های علمی، فرهنگی و هنری رقم می‌زند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =