کد خبر: 286496
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸
میلاد بانوی آب و آئینه

اعضا و مربیان مرکز فرهنگی هنری شماره۳ مشهد با برگزاری مراسمی شاد و اجرای فعالیت‌های فرهنگی، میلاد روز مادر را جشن گرفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، جشن میلاد بانوی آب و آئینه با هدف بزرگداشت مقام حضرت فاطمه زهرا(س) و تکریم جایگاه مادر برگزار شد.

وجیهه نبوی‌نیا مربی مسوول مرکز با اعلام این خبر گفت : به مناسبت میلاد بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا (س) مرکز سه مشهد، میزبان جشنی صمیمی بود که عصر روز سه‌شنبه ۷ اسفند ماه با حضور اعضا و مادران مهربان‌شان برگزارشد.

نبوی‌نیا هدف از برگزاری این جشن را آشنایی کودکان و نوجوانان با ویژگی‌های رفتاری و شخصیتی حضرت‌فاطمه(س) و گرامی‌داشت مادران که اسوه صبر و فداکاری هستند، دانست

در جشن «میلاد بانوی آب و آیینه» برنامه‌های متنوعی از جمله، مولودی‌خوانی، شعرخوانی، اجرای دکلمه، مسابقه فرهنگی درباره زندگی و شخصیّت حضرت زهرا(س) و مسابقه پخت کیک و شیرینی میان مادران اجرا شد.

مسوول مرکز خاطر نشان کرد: در برنامه امروز که با حضور ۷۰ نفر از اعضا و مادرانشان برگزار شد، علاوه بر فعالیت‌های ذکر شده، شاخه گل‌های زیبایی از طرف اعضا به مادران تقدیم شد.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =