پردیس سینمایی ویلاژتوریست انیمیشن نمایش می‌دهد

هم‌زمان با یازدهمین جشنواره پویانمایی تهران، به همت کانون خراسان رضوی و با مشارکت پردیس سینمایی ویلاژتوریست، فیلم‌های انیمیشن جشنواره برای علاقه‌مندان به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، در روزهای برپایی جشنواره پویانمایی تهران و از  ۱۲ لغایت ۱۶ اسفند۱۳۹۷ انیمیشن‌های جشنواره در سالن شماره۶ پردیس سینمایی ویلاژتوریست طرقبه اکران می‌شود.   

دبیرخانه جشنواره سه بسته پیشنهادی اکران انیمیشن بر اساس موضوع و برای گروه‌های سنی مختلف کودک و نوجوان در نظر گرفته است که طبق اطلاع‌رسانی قبل ساعت ۹:۳۰ صبح اکران ویژه دانش‌آموزان و برای نوبت نمایش بعدازظهر در دو ساعت ۱۶ و ۱۸ برخی از انیمیشن‌های منتخب با حضور خانواده‌ها برای کودکان و نوجوانان به نمایش گذاشته می‌شود.

بر این اساس هم‌زمان با اکران فیلم‌های انیمیشن، روز سه‌شنبه و چهارشنبه (۱۴ و ۱۵ اسفندماه) کارگاه «ایده‌یابی در فیلم» با حضور غلامحسین طوسی مدرس و فیلم‌نامه‌نویس در ساعت ۱۷ در پردیس سینمایی ویلاژتوریست برگزار خواهد شد.

همچنین روز پنج‌شنبه و در آخرین روز از جشنواره، اعضای فعال و علاقه‌مند به سینما در کارگاه‌های فیلم‌سازی شرکت و از دانش استادان این حوزه کسب تجربه خواهند کرد.

گفتنی است روز دوشنبه ۱۳ اسفندماه به همت مربیان هنرمند کانون و با حضور عروسک‌های عظیم‌الجثه نوستالژی جنگ شادی در محل پردیس سینمایی ویلاژتوریست بر پاست و علاقه‌مندان می‌توانند ضمن تماشای انیمیشن لحظات شاد و خاطره‌انگیزی تجربه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =