کد خبر: 287664
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴
بازدید 661
برگزاری کارگاه‌های اقدام‌پژوهی ویژه کارشناسان آموزش و پژوهش کانون

دو کارگاه تخصصی اقدام‌پژوهی ویژه کارشناسان آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور در حال برگزاری است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، کارگاه‌های تخصصی آموزشی «شاخص‌های ارزیابی اقدام‌پژوهی» و «فرآیند آموزش کارکنان» با حضور کارشناسان آموزش و پژوهش کانون از سراسر کشور به مدت 24 ساعت برپا می‌شود..

بر اساس این خبر، این کارگاه‌ها با حضور اسدالله عظیم‌پور و مهناز عرب هر دو مدرس دانشگاه و پژوهش‌گر با هدف ایجاد نگرش جدید به موضوع آموزش کارکنان و تحولات رخ داده در این زمینه و همچنین ارزیابی و اعتبارسنجی ملاک‌های ارزشیابی آثار اقدام‌پژوهی در مرحله اجراست.

نسرین سجادیان مدیرکل آموزش و پژوهش کانون در حاشیه برگزاری این دوره آموزشی گفت: به دنبال ایجاد نگرش سیستمی به موضوع آموزش کارکنان و طرح‌ریزی یکپارچه برنامه‌های آموزشی و توانمندسازی کارشناسان آموزش و پژوهش در حوزه ارزیابی آثار اقدام‌پژوهی ضروری است برگزاری این کارگاه‌ها به صورت فرآیندی ادامه یابد.

این کارگاه‌ها در روزهای 9 تا 11 اردیبهشت از سوی اداره کل آموزش و پژوهش کانون در مرکز آموزش واقع در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون در خیابان حجاب برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =