دوره آموزش کارگاه شعر و داستان برگزار شد

مربیان و رابطین ادبی کانون اصفهان گردهم آمدند،واز شگردهای نو و به روز مباحث داستان و روش های کارگاهی خلاق آموزشی بهره مند شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ،مرکز آفرینش های ادبی کانون اصفهان جهت تکمیل طرح تدوین کتاب کار ،کارگاه های شعر و داستان از 28 خرداد 98 به مدت 3 روز اقدام به برگزاری برنامه ی آموزشی برای مربیان و رابطین ادبی نمود تا ضمن تکمیل آشنایی مربیان با مباحث کارگاهی شعر و داستان ،روش های خلاق آموزشی و کاربردی نیز در مراکز مطرح گردد.

بر اساس این گزارش از آنجا که در سال گذشته اداره کل مرکز آفرینشهای ادبی با ارسال کتاب های کاربردی کارگاه شعر و داستان قدم های اولیه ی تقویت مربیان را برداشته بود،این دوره آموزشی می توانست مکمل خوبی برای ارائه ی طرح های خلاق در حیطه کارگاهی باشد و پیش از شروع رسمی کلاس ها در فصل تابستان ،مربیان با دستی پر و اندیشه ایی آماده تر به سراغ نوجوانان علاقمند در مراکز خواهند رفت.

همچنین حضور محمد رضا گودرزی «نویسنده ،نقاد و دبیر داستان کانون ادبیات ایران »با شگردهای نو و به روز مباحث داستان ومریم اسلامی «کارشناس ادبی اداره کل مرکز آفرینش های ادبی کانون»با روش های کارگاهی و خلاق آموزشی بسیار مورد استقبال و توجه مربیان قرار گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =