کد خبر: 300630
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶
بازدید 149
نوجوان،نشاط، اندیشه‌های‌نو

به مناسبت  بزرگداشت روز نوجوان نشست بحث آزاد باعنوان "نوجوان، نشاط، اندیشه‌های‌نو" با محوریت اعضای نوجوان و با هدف انگیزشی برگزارگردید.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، به مناسبت  بزرگداشت روز نوجوان نشست بحث آزاد باعنوان "نوجوان، نشاط، اندیشه‌های‌نو" برگزارگردید.

در این نشست با محوریت اعضای نوجوان و با هدف انگیزشی برگزار گردید ، هر مرکز با دعوت از یک نوجوان در بحث حضور داشت و باتوجه به پرسش هایی که در رابطه با نشاط انگیزی و ارتباط اندیشه های تازه با شادی های درونی و نیز ویژگی‌های یک نوجوان مطرح شد، اعضا به گفت و گو و بحث پرداختند.

در این بحث اعضای نوجوان در وحله اول به صورت تک به تک به بیان نظریات و دیدگاه های خود پرداختند و سپس بصورت گروه‌های سه نفره به بحث و گفتگو پیرامون دنیای نوجوانی از منظر تفکر انتقادی پرداخته و به نتایج مثبتی نیز دست یافتند. قابل ذکر است که این نشست بحث آزاد بسیار مورد استقبال قرار گرفت و درخواست اجرای مجدد آن با موضوعات دیگر از سمت اعضای شرکت کننده داده شد.

این نشست مجازی بحث آزاد در روز یک شنبه ۱۰ آبان ماه باحضور و مشارکت کلیه‌ی مربیان و مربی مسئولان مراکز استان و اعضاء نوجوان مراکز مختلف برگزار گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =