کد خبر: 301938
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷
بازدید 55
انجمن ادبی روشنا میزبان عباس قدیر محسنی

انجمن ادبی روشنا در تازه ترین نشست خود میزبان عیاس قدیر محسنی نوسنده خلاق و توانمند حوزه ادبیات کودک و نوجوان در تاریخ ۹۹/۹/۲۷

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی در این نشست ۵۰ نفر از اعضای داستان نویس در کنار مربیان ادبی حضور داشتند.

در ابتدازینب شاه حسینی از مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ تفرش داستان خود را خواندند و در ادامه دو نفر از اعضا به نقد و بررسی آثار پرداختند.

عباس قدیر محسنی  میهمان این برنامه ضمن ارایه توضیحاتی در خصوص اصول اولیه داستان نویسی به تفاوت های عمده داستان با دیگر گونه های ادبی اشاره داشتند .

قدیر محسنی گفت : دایره تجربه زیستی در نوشتن داستان امر قابل ملاحظه ای است و نویسنده می نواند برای پرداخت شخصیت ها و خلق داستانی باور پذیر از تجربیات خود بسیار استفاده کند.

عباس قدیرمحسنی زادهٔ ۱۶ بهمن ۱۳۵۱ در تهران، نویسنده و طنزپرداز ایرانی است. بیشتر آثار او در حوزه کودک و نوجوان است و علاوه بر آن در مطبوعات ایران نیز فعالیت دارد.عباس قدیرمحسنی کار خود را با همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز کرد و در کنار آن به نوشتن داستان و مقاله برای مجلات و روزنامه‌های ایران روی آورد. در این مدت عمده‌ی آثار او در مجلات کودک و نوجوان از جمله کیهان بچه‌ها، سلام بچه‌ها، پوپک و بچه‌ها گل‌آقا، و با نام مستعار باباقدیر منتشر می‌شد. در این مدت انتشار آثار فانتزی کودکان و داستان‌های واقع‌گرایانه برای نوجوانان بخش عمده‌ای از نوشته‌های قدیرمحسنی را تشکیل می‌دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =