کد خبر: 303325
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
بازدید 93
مهرواره نمایش خانگی، اعضای کانون استان بوشهر را به تماشای نمایش نشاند

سیزدهمین جلسه انجمن نمایش در قالب مهرواره نمایش خانگی که با استقبال اعضای کودک و نوجوان علاقمند به هنر نمایش و بازیگری مواجه شد در روز یکشنبه ۱۹بهمن ماه به اجرا در آمد و از ساعت ۹صبح کار خود را آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، سیزدهمین جلسه انجمن نمایش در قالب مهرواره نمایش خانگی برگزار شد. این مهرواره که با استقبال اعضای کودک و نوجوان علاقمند به هنر نمایش و بازیگری مواجه شد در روز یکشنبه ۱۹بهمن ماه به اجرا در آمد و از ساعت ۹صبح کار خود را آغاز کرد.

 این مهرواره که به صورت برخط برگزار شد دارای دو بخش موضوعی و آزاد بود که در بخش موضوعی اعضا به نمایش آثار خود با موضوعات آزادی،رهایی، پرواز ، میهن ما،اتحاد من و تو  پرداختند. و بخش  دیگر این مهرواره بخش آزاد بود که اعضا می‌توانستند به صورت فی البداهه و خلاقانه به اجرای نمایش بپردازند.

شایان ذکر است از ایده تا اجرای آثار در این مهرواره به عهده ی اعضا بوده و با توجه به تجربیاتی که در جلسات پیشین انجمن کسب کرده بودند آثار خود را به نمایش گذاشتند.

محسن حلوایی کارشناس آفرینش های هنری استان و دبیر برگزاری مهرواره نمایش خانگی در مورد اهداف برگزاری این مهرواره گفت:هدف از برگزاری این نشست کشف استعداد اعضاء در زمینه هنر نمایش و همچنین شکل گیری خلاقیت و هنر بداهه سازی و و فن سخنوری ویژه اعضاء و بیان آرمانهای انقلاب اسلامی از زبان کودکان در قالب هنر نمایش می باشد.

وی افزود:در بخشی از این نشست مجازی اعضاء با عروسک های دست ساز خانگی خودر حضور داشتند و لحظات خلاقانه ای را خلق کردند که بسیار قابل توجه بود .

  لیلا منصوری نژاد رابط انجمن نمایش و مسئول کمیته برگزاری این مهرواره نیز در خصوص آثار شرکت کننده در مهرواره ضمن تجلیل و تقدیر از خلاقیت اعضای شرکت کننده گفت:  در مجموع ۲۵ اثر از ۱۷مرکز در مرحله نخست، نام نویسی و شرکت کردند که پس از بازبینی ١٥اثر از ٩مرکز استان موفق به حضور در مرحله استانی شدند و در این مهرواره شرکت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =